Jeg tiltrækker dårlig sæd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2015

CR

Så fik min mand testet hans sædkvalitet og den skulle være noget nedsat. Vi skal formentlig i ivf 

Jeg skal selv til lægen på torsdag og sættes i gang med undersøgelse.

Jeg er dog blevet testet for flere år siden, og alt var fint, da jeg sammen med en eks, forsøgte at få barn ..Det lykkedes aldrig, selv ved icsi forsøg, da hans sædkvalitet var næsten lig nul.

Så tænker at jeg må tiltrække dårlig sæd kvalitet  men i det mindste kender jeg til behandlings forløbet og har været igennem den store tur, med lang protokol, humør svingninger og hvad det ellers indebærer.

Andre der skal igennem det igen med en anden? 

Hvis det ikke lykkedes med en ex. Kan man så stadig benytte sig af det offentlige med sin nye mand? Eller ryger man direkte i privat sektoren?

Håber der er nogle der vil svare.

På forhånd tak og rigtig god dag til jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

esioul

CR skriver:

Så fik min mand testet hans sædkvalitet og den skulle være noget nedsat. Vi skal formentlig i ivf 

Jeg skal selv til lægen på torsdag og sættes i gang med undersøgelse.

Jeg er dog blevet testet for flere år siden, og alt var fint, da jeg sammen med en eks, forsøgte at få barn ..Det lykkedes aldrig, selv ved icsi forsøg, da hans sædkvalitet var næsten lig nul.

Så tænker at jeg må tiltrække dårlig sæd kvalitet  men i det mindste kender jeg til behandlings forløbet og har været igennem den store tur, med lang protokol, humør svingninger og hvad det ellers indebærer.

Andre der skal igennem det igen med en anden? 

Hvis det ikke lykkedes med en ex. Kan man så stadig benytte sig af det offentlige med sin nye mand? Eller ryger man direkte i privat sektoren?

Håber der er nogle der vil svare.

På forhånd tak og rigtig god dag til jer 

I kan sagtens benytte det offentlige, i har jo ingen fælles børn  

Anmeld Citér

16. oktober 2015

CR

esioul skriver:

I kan sagtens benytte det offentlige, i har jo ingen fælles børn  

Nej ingen fælles børn og ingen børn overhovedet

Det er da altid noget, at man ikke skal direkte i den private sektor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.