Hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er jeg??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

346 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har svært ved at finde ud af hvor i processen jeg er hvis jeg er gravid. Min cyklus er på 30 dage. Er jeg så 3+4 nu når der står 3 dage til næste cyklus eller er jeg 3+6 da min sidste mens startede d. 19/09?  Testede i morges men den var negativ på trods af kvalme, ondt i lænden, træthed, oppustet mave og hovedpine igennem de sidste 5 dage. 

Vi har forsørgt i 5 måneder, men har ikke testet før nu fordi det er første gang jeg har symptomer på at der måske er gevinst.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg har svært ved at finde ud af hvor i processen jeg er hvis jeg er gravid. Min cyklus er på 30 dage. Er jeg så 3+4 nu når der står 3 dage til næste cyklus eller er jeg 3+6 da min sidste mens startede d. 19/09?  Testede i morges men den var negativ på trods af kvalme, ondt i lænden, træthed, oppustet mave og hovedpine igennem de sidste 5 dage. 

Vi har forsørgt i 5 måneder, men har ikke testet før nu fordi det er første gang jeg har symptomer på at der måske er gevinst.

I stedet for at gå ud fra ugerne, så gå ud fra din cyklus. Hvis du ikke har fået menstruation på forventet menstruationsdag, kan du teste. Det vil sige om 3-4 dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.