Lukke af mellem to rum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2015

Spirrevip

Hej piger. 

Vi har lige købt verdens aller dejligste røde killing. Men han er jo, som katte nu er, og vil gerne kradse i møbler, lege vildt og være aaalt for fræk. Jeg vil rigtig gerne have lukket af til stuen når vi ikke er hjemme, så han ikke ødelægger noget eller kommer noget til. Mellem stuen og køkkenet har vi en åbning på 130 cm, hvordan kan man lige lukke sådan en af? Det skal heller ikke være for dyrt, for nu har jeg jo brugt en formue på katteting   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Bak

Spirrevip skriver:

Hej piger. 

Vi har lige købt verdens aller dejligste røde killing. Men han er jo, som katte nu er, og vil gerne kradse i møbler, lege vildt og være aaalt for fræk. Jeg vil rigtig gerne have lukket af til stuen når vi ikke er hjemme, så han ikke ødelægger noget eller kommer noget til. Mellem stuen og køkkenet har vi en åbning på 130 cm, hvordan kan man lige lukke sådan en af? Det skal heller ikke være for dyrt, for nu har jeg jo brugt en formue på katteting   

I kan prøve at lave en ramme med hønsenet. Den skal nok være ligeså stor som hullet. Det er i hvert fald billigt.. Kønt er det nok ikke...

Anmeld Citér

16. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvad med en spon plade. Den kravler vel ikke så højt endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.