skoldkopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.607 visninger
17 svar
1 synes godt om
15. oktober 2015

Kay

Jeg tror vores lille mus har fået skoldkopper men jeg har læst mig frem til at skoldkopper starter i hoved og så maven

men hun har kun 1 i nakken og 2 i blekanten og så ellers flest på arme ben hænder og fødder 

hvad Sys i Det ligner?

Hvis det er skoldkopper bliver hendes gane operation udskudt til en gang i december

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Anna2706

Det ligner skoldkopper ☺ Da min søn fik det, startede det i skridtet og spredte sig hurtigt til ansigt, overkrop, arme/ben, ja alle steder. 

Glæd dig over at det er overstået allerede nu, selvom det er hårdt når de små er syge. ☺ 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kay

Anna2706 skriver:

Det ligner skoldkopper ☺ Da min søn fik det, startede det i skridtet og spredte sig hurtigt til ansigt, overkrop, arme/ben, ja alle steder. 

Glæd dig over at det er overstået allerede nu, selvom det er hårdt når de små er syge. ☺ 

Ja det bliver da dejligt at få overstået men er ret ked af at hendes operation nu bliver rykket 

Hun skulle indlægges næste fredag og opereres mandagen efter og det kan hun ikke nu   

og hun kan ikke starte i institution før hun er opereret

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Vivienne

Yes. Det ligner skoldkopper. Min søn på 1 år har lige haft dem for en måned siden. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kay

Vivienne skriver:

Yes. Det ligner skoldkopper. Min søn på 1 år har lige haft dem for en måned siden. 

Ja blev bare helt i tvivl når de starter "det forkerte sted"

Anmeld Citér

15. oktober 2015

female

Kay skriver:

Jeg tror vores lille mus har fået skoldkopper men jeg har læst mig frem til at skoldkopper starter i hoved og så maven

men hun har kun 1 i nakken og 2 i blekanten og så ellers flest på arme ben hænder og fødder 

hvad Sys i Det ligner?

Hvis det er skoldkopper bliver hendes gane operation udskudt til en gang i december

Det ligner godt nok meget skoldkopper. Sikke et uheldigt tidspunkt i forhold til operationen...

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Kay skriver:

Ja det bliver da dejligt at få overstået men er ret ked af at hendes operation nu bliver rykket 

Hun skulle indlægges næste fredag og opereres mandagen efter og det kan hun ikke nu   

og hun kan ikke starte i institution før hun er opereret

Har du undersøgt om de skal være helt væk før de vil operere eller om det er nok der er skorpe på dem alke sammen ?

i øvrigt startede det ved min store søn med to i nakken

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kay

female skriver:

Det ligner godt nok meget skoldkopper. Sikke et uheldigt tidspunkt i forhold til operationen...

Meget uheldigt men jeg viste det næsten godt for flere måneder siden  havde en fornemmelse af at hun ville få det lige inden operationen

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kay

Mulllesmor skriver:

Har du undersøgt om de skal være helt væk før de vil operere eller om det er nok der er skorpe på dem alke sammen ?

i øvrigt startede det ved min store søn med to i nakken

Jeps har snakket med dem i dag

1 uge efter at den sidste sår skorpe er faldet af må hun blive opereret og når man regner frem så ender vi Ca i start december 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Kay skriver:

Jeps har snakket med dem i dag

1 uge efter at den sidste sår skorpe er faldet af må hun blive opereret og når man regner frem så ender vi Ca i start december 

åhhhh hvor træls når det var så tæt på at hun skulle til.. Krydser fingre for st hun ikke får alt for mange så hun hurtigt er ovre det. God bedring til hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.