Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror vores lille mus har fået skoldkopper men jeg har læst mig frem til at skoldkopper starter i hoved og så maven
men hun har kun 1 i nakken og 2 i blekanten og så ellers flest på arme ben hænder og fødder
hvad Sys i Det ligner?
Hvis det er skoldkopper bliver hendes gane operation udskudt til en gang i december
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ligner skoldkopper ☺ Da min søn fik det, startede det i skridtet og spredte sig hurtigt til ansigt, overkrop, arme/ben, ja alle steder.
Glæd dig over at det er overstået allerede nu, selvom det er hårdt når de små er syge. ☺
Anna2706 skriver: Det ligner skoldkopper ☺ Da min søn fik det, startede det i skridtet og spredte sig hurtigt til ansigt, overkrop, arme/ben, ja alle steder. Glæd dig over at det er overstået allerede nu, selvom det er hårdt når de små er syge. ☺
Ja det bliver da dejligt at få overstået men er ret ked af at hendes operation nu bliver rykket
Hun skulle indlægges næste fredag og opereres mandagen efter og det kan hun ikke nu
og hun kan ikke starte i institution før hun er opereret
Yes. Det ligner skoldkopper. Min søn på 1 år har lige haft dem for en måned siden.
Vivienne skriver: Yes. Det ligner skoldkopper. Min søn på 1 år har lige haft dem for en måned siden.
Ja blev bare helt i tvivl når de starter "det forkerte sted"
Kay skriver: Jeg tror vores lille mus har fået skoldkopper men jeg har læst mig frem til at skoldkopper starter i hoved og så maven men hun har kun 1 i nakken og 2 i blekanten og så ellers flest på arme ben hænder og fødder hvad Sys i Det ligner? Hvis det er skoldkopper bliver hendes gane operation udskudt til en gang i december
Det ligner godt nok meget skoldkopper. Sikke et uheldigt tidspunkt i forhold til operationen...
Kay skriver: Ja det bliver da dejligt at få overstået men er ret ked af at hendes operation nu bliver rykket Hun skulle indlægges næste fredag og opereres mandagen efter og det kan hun ikke nu og hun kan ikke starte i institution før hun er opereret
Har du undersøgt om de skal være helt væk før de vil operere eller om det er nok der er skorpe på dem alke sammen ?
i øvrigt startede det ved min store søn med to i nakken
female skriver: Det ligner godt nok meget skoldkopper. Sikke et uheldigt tidspunkt i forhold til operationen...
Meget uheldigt men jeg viste det næsten godt for flere måneder siden havde en fornemmelse af at hun ville få det lige inden operationen
Mulllesmor skriver: Har du undersøgt om de skal være helt væk før de vil operere eller om det er nok der er skorpe på dem alke sammen ? i øvrigt startede det ved min store søn med to i nakken
Jeps har snakket med dem i dag
1 uge efter at den sidste sår skorpe er faldet af må hun blive opereret og når man regner frem så ender vi Ca i start december
Kay skriver: Jeps har snakket med dem i dag 1 uge efter at den sidste sår skorpe er faldet af må hun blive opereret og når man regner frem så ender vi Ca i start december
åhhhh hvor træls når det var så tæt på at hun skulle til.. Krydser fingre for st hun ikke får alt for mange så hun hurtigt er ovre det. God bedring til hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128