Lidt ekspert hjælp! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2015

Kærlighediminmave

jeg havde æl for 15 dage siden, jeg tog i hvert fald en positiv digital æl test. Dvs jeg idag er 4+1 jeg har ikke fået mens og tester ikke positiv. Nu har jeg lige været på wc og jeg har virkelig elastisk udflåd da jeg tørrer mig. Det er helt gennemsigtigt og strækker sig langt ligesom ved ægløsning :/

jeg ved ikke hvad der foregår er der nogen der har prøvet det før? Har jeg først ægløsning nu, eller igen ? :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Krydserfingre

Sådan har jeg det altid inden jeg får mens. Når altid at tænke "hvad fanden sker der" men så starter mens... Men man kan aldrig sammenligne så vent og se !

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Sådan har jeg det altid inden jeg får mens. Når altid at tænke "hvad fanden sker der" men så starter mens... Men man kan aldrig sammenligne så vent og se !

Okay var mere nervøs om jeg ikke havde haft æl før nu. Men regnede heller ikke med at jeg var gravid denne gang heller. Så må jeg bare gerne begynde at bløde NU så vi kan komme igang med behandling igen 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Okay var mere nervøs om jeg ikke havde haft æl før nu. Men regnede heller ikke med at jeg var gravid denne gang heller. Så må jeg bare gerne begynde at bløde NU så vi kan komme igang med behandling igen 

Hvis du havde en Positiv æl test tidligere så har du jo haft det også får du det ikke igen inden næste mens jo. 

Ja det kender jeg godt. Held og lykke. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Hvis du havde en Positiv æl test tidligere så har du jo haft det også får du det ikke igen inden næste mens jo. 

Tak. Har aldrig prøvet at min mens har været forsinket før. Død irriterende  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Er det 100 % sikkert at æl testen kan slå ud selvom man ikke har haft æl ? Mine brystvorter er nemlig begyndt at prikke lidt ligesom når jeg har haft æl  

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Er det 100 % sikkert at æl testen kan slå ud selvom man ikke har haft æl ? Mine brystvorter er nemlig begyndt at prikke lidt ligesom når jeg har haft æl  

Den kan ik blice positiv hvis ikke du har æl men er du sikker på du har aflæst æl testen korrekt? 

Hvilken dag er du i din cyklus nu? 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Den kan ik blice positiv hvis ikke du har æl men er du sikker på du har aflæst æl testen korrekt? 

Hvilken dag er du i din cyklus nu? 

Tog en clearblue digital æl test netop så jeg ikke var i tvivl. Den viser positiv i 2 dage når man har æl. Og det viste den så. 

Jeg er på dag 36 idag og det er 18 dage siden jeg havde æl ifølge min positive æl test. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Tog en clearblue digital æl test netop så jeg ikke var i tvivl. Den viser positiv i 2 dage når man har æl. Og det viste den så. 

Jeg er på dag 36 idag og det er 18 dage siden jeg havde æl ifølge min positive æl test. 

Jamen så har du æl nu og havde det ikke tidligere så der må du have læst forkert på testen.... Men synes det er en meget lang cyklus du har? 50 dage kommer den så cirka til at cære hvis du har æl nu? 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Jamen så har du æl nu og havde det ikke tidligere så der må du have læst forkert på testen.... Men synes det er en meget lang cyklus du har? 50 dage kommer den så cirka til at cære hvis du har æl nu? 

Hvad mener du ? Jeg testede positiv på æl testen for 18 dage siden, testen viser bare positiv i 2 dage efter på skærmen så derfor er den ikke til at tage fejl af, i stedet for de strimmel test. Det er ikke 2 dage siden at jeg tog testen  

men ja. I tilfælde af at jeg lige har haft ægløsning (pga mine symptomer) så bliver det en lang cyklus ja. Som heg ikke forstår. Den har været stabil siden februar. Men den er nok blevet skør af at blive taget på og af og på og af hormon behandlingen.., 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.