Når barnet er født... Ingen stork ved hoveddøren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
13 svar
18 synes godt om
15. oktober 2015

Anonym trådstarter

• Jeg bliver muligvis sat i gang ang fødslen i næste uge. Hvis intet andet sker.

Det plejer at være sådan at når der kommer en lille ny til verden. Sætter man en stork med babydukke ud ved hoveddør. Men den tanke er først lige strejfet mig. Og gider virkelig ikke fare rundt efter køb af en storke. 

Så mit spørgsmål er på. Hvad kan man ellers sætte ud til hoveddøren. 

Er der nogen som har gjort på andre måder??Kunne godt lige bruge en sjov. God idee.

Har en lille dukke Evt. .??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

SofiaMik

Du kan købe storken på nettet og få leveret til døren. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mettefpigen

Altså her gjorde vi ingenting ☺

Anmeld Citér

15. oktober 2015

IngenKoPåIsen

Jeg troede ikke selv man satte storken op, det er da noget familie/venner gør?  

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Ciss

Her vi bor er der næsten ingen som bruger det der med storken.

Hvis du har en lidt stor papplade eller noget tykt papir eller en tapetrest eller lignende, så kan du jo tegne en stork, klippe den ud, male/farvelægge/dekorere den og så kan den sættes på udsiden af hoveddøren med doppeltsidig tape når dagen er kommet. Hvis du vil være ekstra kreativ kan du jo f eks give den balletskørt på, hvis det er en pige eller en omvendt kaps, hvis det er en dreng - eller noget andet som signaliserer køn.

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Bshizzle

Har du en Handymand i huset? 

Eller evt en ven eller familie? 

Så er det nemt nok at køre i den nærmeste byggehandel og bruge 1 time eller 2 på at tegne på en plade og få én til at skære den ud med en sav (eller sådan en TING jeg ik lige kan huske navnet på nu) 

Og ellers male den i den ønskede farve.  

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

• Jeg bliver muligvis sat i gang ang fødslen i næste uge. Hvis intet andet sker.

Det plejer at være sådan at når der kommer en lille ny til verden. Sætter man en stork med babydukke ud ved hoveddør. Men den tanke er først lige strejfet mig. Og gider virkelig ikke fare rundt efter køb af en storke. 

Er der nogen som har gjort på andre måder??Kunne godt lige bruge en sjov. God idee.

Da vi kom hjem var der en sat op. Vi gjorde ingenting selv, vi forventet ikke at der skulle være en stork (: 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

asphodel

Det er meget sjældent jeg ser det her omkring, og det er godt nok ikke noget jeg selv har tænkt mig at spendere hverken tid eller penge på. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

BigHope13

I vores familie og omgangs kreds er det en stor skik at have en stork ved huset når et nyt medlem af familien er blevet født . Men det er ikke en selv der skal sørge for sætte den frem.  Her blev det gjort af min svigerfamilie og fik sågar også en satlop af vores kære naboer.  Har aldrig oplevet eller hørtom at man selv sætter storken frem ��

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Her hos os og min søster var det min mor der kom og satte en stork op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.