Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sagen er den at heg har testdag idag ingen mens indtil videre men heller ingen positiv test (endnu) jeg oplevede igår ligesom om at jeg fik sidestik på et tidspunkt da jeg gik ligeså stille. Ellers har jeg ingen tegn på symptomer. Ikke hvad jeg har lagt mærke til i hvert fald. Er der mange af jer der først har kunne teste efter 4+0 ? Mine g teste kan ikke være mere negativ lige nu
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså jeg testede først positiv i 6 uge, kan bare huske jeg testede inden vi sku en tur til Leipzig i Tyskland der var der ikke noget, vi var der tre dage tror jeg, og da vi så sku hjem der om morgenen stak vores vens kæreste mig en g-test i hånden og påstod jeg sikker var gravid, ska siges de havde 6 børn, og da jeg kom ud igen tja positiv, sådan kan det gå. Kører derned ikke gravid ,, kører hjem igen i tog og ER gravid... hehe... nice...
Heidi.R. skriver: altså jeg testede først positiv i 6 uge, kan bare huske jeg testede inden vi sku en tur til Leipzig i Tyskland der var der ikke noget, vi var der tre dage tror jeg, og da vi så sku hjem der om morgenen stak vores vens kæreste mig en g-test i hånden og påstod jeg sikker var gravid, ska siges de havde 6 børn, og da jeg kom ud igen tja positiv, sådan kan det gå. Kører derned ikke gravid ,, kører hjem igen i tog og ER gravid... hehe... nice...
Ej hvor dejligt! Det er total frustrerende hverken at have tegn på mens eller graviditet! Især når ens mens plejer at være på pletten.
Den er sikkert bare forsinket. Efter så lang tid og flere mislykkede iui forsøg er jeg nok mere pessimist end optimist
Anonym skriver: Ej hvor dejligt! Det er total frustrerende hverken at have tegn på mens eller graviditet! Især når ens mens plejer at være på pletten. Den er sikkert bare forsinket. Efter så lang tid og flere mislykkede iui forsøg er jeg nok mere pessimist end optimist
Har aldrig rigtig forstået hvad iui og alle de forkortelser betyder
Heidi.R. skriver: Har aldrig rigtig forstået hvad iui og alle de forkortelser betyder
Insemination. Hvor sæden bliver ført op med kateter
Ahh ok, gir mening hehe... jeg har testdag, den 26 og kan bare ikke vente tiden af.. har også denne gang testet med ÆL teste hver dag.. og mærkelig nok, tror jeg jeg åbentbart har haft 2 gange ÆL denne gang, hmm... det føles rigtig denne gang, men nu må vi se om det holder stik,
Jeg selv testede bragende positiv 4+1, men min bonus-søster kunne først teste positivt omkring uge 7, da hun var gravid med nr 2...
Chellie skriver: Jeg selv testede bragende positiv 4+1, men min bonus-søster kunne først teste positivt omkring uge 7, da hun var gravid med nr 2...
Du godeste. Håber ikke jeg skal vente SÅ lang tid det er da vildt at nogen først kan teste positiv så sent
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128