Er hun alvorligt syg :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. oktober 2015

*Agnete*

Kan man have enorme smerter hen over brystet ved stress ? 

Min mor har de sidste 2 år været indlagt 2 gange grundet brystsmerter og de har intet kunne finde på hende . I denne måned har hun haft smerterne x4 og senest i nat . 

De har lige ringet lægevagt og han sagde intet var alarmerende . 

Hun har taget 2 Pinex og 2 ipren og det har hjulpet . 

Men kan det skyldes stress ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

fit_fys

De symptomer du beskriver, tænker jeg sagtens kan skyldes stress. Virkelig godt at hun er blevet tjekket godt igennem. Men hvis hun arbejder meget og/eller har en meget stresset hverdag, så var det det jeg ville tage hånd om først.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

*Agnete*

fit_fys skriver:

De symptomer du beskriver, tænker jeg sagtens kan skyldes stress. Virkelig godt at hun er blevet tjekket godt igennem. Men hvis hun arbejder meget og/eller har en meget stresset hverdag, så var det det jeg ville tage hånd om først.

Tak det jeg glad for du siger . Hun arbejder på et center for demente og føler sig selv presset af jobbet . 

Denne gang har hun dog ikke været indlagt, men skal til egen læge mandag

Anmeld Citér

14. oktober 2015

alenemor42

Uha det kan meget snildt være stress og når du så fortæller hvad hun laver vil jeg sige at det med stor sandsynlighed er stress! Vilkårene på pleje/demens centre er forfærdelige! !

Hun burde sygemeldes det kan i sidste ende give blodpropper og lign. At være stresset 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

*Agnete*

alenemor42 skriver:

Uha det kan meget snildt være stress og når du så fortæller hvad hun laver vil jeg sige at det med stor sandsynlighed er stress! Vilkårene på pleje/demens centre er forfærdelige! !

Hun burde sygemeldes det kan i sidste ende give blodpropper og lign. At være stresset 

Tak , det giver mig noget mere ro . 

Nej og de er kun 2 på arbejde til 14 demente hun er aldrig glad når hun tager hjem for hun føler hun ikke har gjort nok for alle beboerne ..

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Fremad

*Agnete* skriver:

Kan man have enorme smerter hen over brystet ved stress ? 

Min mor har de sidste 2 år været indlagt 2 gange grundet brystsmerter og de har intet kunne finde på hende . I denne måned har hun haft smerterne x4 og senest i nat . 

De har lige ringet lægevagt og han sagde intet var alarmerende . 

Hun har taget 2 Pinex og 2 ipren og det har hjulpet . 

Men kan det skyldes stress ? 

Det kan man bestemt.... Det kan også være tegn på mave Katar som rigtig tit har sit udspring fra langvarigt stress....

Jeg har begge dele og har tit så ondt i brystet, og omkring at jeg frygter det en blodprop.....Men det er stress og mavekatar 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

SofiaMik

Kunne også være reflux, det kan sagtens give stærke smerter i brystet. Har jeg prøvet.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

alenemor42

*Agnete* skriver:

Nej og de er kun 2 på arbejde til 14 demente hun er aldrig glad når hun tager hjem for hun føler hun ikke har gjort nok for alle beboerne ..

2 til 14 demente beboere er fuldstændig vanvittigt !

Vi har lige afholdt demonstration på christiansborgs slotsplads for bl.a dette problem ....  jeg ville godt nok også få stress. Hun skal få talt med sin læge. Argh jeg bliver sgu så vred, det er vigtigt din mor fortæller om bekymringerne og arbejdet til lægen. Hun er bestemt ikke alene ! I dette fag ....

Giv hende et stort kram 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

TNBC

*Agnete* skriver:

2 til 14??? Det er sku da... Det kan man da ikke, det er sku da pisse hårdt for de stakkels ansatte... og det går udover de ældre, fordi der er ikke nok tid til dem...

Har de altid kun været 2?

Anmeld Citér

14. oktober 2015

O&L

Jeg tænker lidt angstanfald?.. har selv haft det nogle gange og man har virkelig sindsyge brystsmerter!.. den første gang kom jeg på hospitalet i ambulance  troede seriøst min tid var kommet... har fået nogle piller mod angst og har ikke mærket til det siden!.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.