Glemsom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det der med at man skal tisse så meget når man står op, at man glemmer at man har test dag. ØV! Men ingen mens endnu. Dog heller ingen tegn på graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Chellie

Du kan godt teste alligevel, selvom det ikke er morgenurin - bare det er nogle timer siden, du sidst har tisset, og du ikke har drukket tre liter vand lige op til  

Jeg krydser for en ekstra streg til dig! 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Du kan godt teste alligevel, selvom det ikke er morgenurin - bare det er nogle timer siden, du sidst har tisset, og du ikke har drukket tre liter vand lige op til  

Jeg krydser for en ekstra streg til dig! 

Mange tak. Det prøver jeg så min min har de sidste gange kommet til tiden selvom jeg ikke har været i behandling den cyklus. Men det kan selvfølgelig stadig nå at komme smugtestede godt nok igår og der var den negativ. Så jeg regner ikke med noget men det ville være et mirakel hvis der var. Vi har prøvet 17 mdr nu og vi har 3 mislykkede iui bag os. Vi starter op på 4 forsøg hvis jeg begynder at bløde igen 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Testen er i hvert fald negativ til aften  

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Chellie

Anonym skriver:

Mange tak. Det prøver jeg så min min har de sidste gange kommet til tiden selvom jeg ikke har været i behandling den cyklus. Men det kan selvfølgelig stadig nå at komme smugtestede godt nok igår og der var den negativ. Så jeg regner ikke med noget men det ville være et mirakel hvis der var. Vi har prøvet 17 mdr nu og vi har 3 mislykkede iui bag os. Vi starter op på 4 forsøg hvis jeg begynder at bløde igen 

Hvis du har testet negativt igår, skal du nok ikke regne med et anderledes resultat endnu. Giv det tre dages tid, og hvis du ikke er begyndt at bløde i mellemtiden, så test igen 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvis du har testet negativt igår, skal du nok ikke regne med et anderledes resultat endnu. Giv det tre dages tid, og hvis du ikke er begyndt at bløde i mellemtiden, så test igen 

Ja det er hårdt at vente nu synes jeg! 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Chellie

Anonym skriver:

Ja det er hårdt at vente nu synes jeg! 

Det er altid hårdt at vente..  Men det bliver kun værre af, at man tester og tester, og kun får negativt.. Jeg blev et lykkeligere menneske af at pakke alle de tests fuldstændigt væk indtil jeg var helt sikker på, at mens var forsinket. Det gjorde ventetiden nemmere, fremfor at tælle dage hver eneste måned. Især fordi jeg har PCO, og dermed også ustabil cyklus..

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det er altid hårdt at vente..  Men det bliver kun værre af, at man tester og tester, og kun får negativt.. Jeg blev et lykkeligere menneske af at pakke alle de tests fuldstændigt væk indtil jeg var helt sikker på, at mens var forsinket. Det gjorde ventetiden nemmere, fremfor at tælle dage hver eneste måned. Især fordi jeg har PCO, og dermed også ustabil cyklus..

Har også kun testet 3+6 og så igår aftes på test dagen så det er ikke fordi jeg er gået amok med de teste. Men synes det er hårdere at vente nu hvor jeg ligesom har overskredet testdag 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Har også kun testet 3+6 og så igår aftes på test dagen så det er ikke fordi jeg er gået amok med de teste. Men synes det er hårdere at vente nu hvor jeg ligesom har overskredet testdag 

Jeg ville teste i morgen På morgenurin..

for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.