Hvad er det. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Heeej.

Er der nogen som kan hjælpe med at kunne fortælle hvad dette er (som min 5 årige datter har i nakken???

Det kan redes ud med en kam lidt af det..

Hun har haft det meget længe..

Kan man mon få noget at smøre det ind med. Eller ihvertifald så det kan fjernes helt væk. For når hun har sat sit hår op i en hestehale kan det ses meget tydeligt. 

Da hun var baby havde hun noget lignede i hovedbunden. Og dengang når hun fik redt hendes tynde hår ud. Kunne det redes med ud..

Det var noget aaarp  (eller hvordan det så lige staves) men det hun har der. Det jo tydeligt meget... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Spireren

Jeg tror det det er arp... min datter havde ikke arp som baby... men da hun var i mellem 2-4 år havde hun sådan noget som du har taget billeder af... jeg fjernede det med en lussekam og olie... 

Det kom aldrig tilbage bagefter...

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Spireren skriver:

Jeg tror det det er arp... min datter havde ikke arp som baby... men da hun var i mellem 2-4 år havde hun sådan noget som du har taget billeder af... jeg fjernede det med en lussekam og olie... 

Det kom aldrig tilbage bagefter...

Ja for det ser ikke for godt ud... 

Vil da prøve på at se om jeg kan få det fjernet med en lusekam.

Skal jeg mon smøre lidt olie ind i hendes hår og derefter prøve på at få det væk med en kam?? 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Men det jo mest i nakken. Og så er det nok ikke nemt med at få væk med en kam. Kun det hun har i håret... 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Spireren

Ja blød det op med noget olie først... mener jeg brugte babyolie... men det er ved at være længe siden...

Men blød det op ind du begynder at kæmme det ud..

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Kan du evt bløde der op i babyolie og så gnubbe det væk med en blød tandbørste?  

For mig ligner det arp. Det havde min store pige også en del af, men det sad i hovedbunden. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for råd...

Ang brug af babyolie.

Gad vide om jeg så lige har sådan noget til at ligge.��

Men vil helt sikkert prøve at se om jeg kan få det væk... Når hun kommer hjem sener i dag 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Fremad

Du kan os snildt bruge alm mad olie 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

olie på - lad det sidde et godt stykke tid og så kan du nulre det af med fx en skumklud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.