gravid uge 41. - ( 7 dage over terminen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2015

Anonym trådstarter

venter og venter...!!

Jeg er gravid (2gangsGravid)

er i dag 7 dage over min terminstid, så er præcis i uge 41+0

håber så meget på der snart sker noget meget gerne snart inden næste uge, ellers skal jeg sættes i gang, indtil videre har jeg kun lige i går aftes haft lidt ondt ( imens jeg sad op, fik jeg ondt ligesom nogle side stik af en art.. ellers har jeg ikke rigtig mærket det helt vilde, (self mærker jeg barnets spark, og hvor er det godt nok begyndt at være for hårdt at gå indimellem,

men, bette nus har en tildens til at ligge sig godt til rette i min højre side i mavsen,

men ellers er jeg spændt på i morgen, hvis intet sker inden da,

for skal nemlig til en scanning i morgen..!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

venter og venter...!!

håber så meget på der snart sker noget meget gerne snart inden næste uge, ellers skal jeg sættes i gang, indtil videre har jeg kun lige i går aftes haft lidt ondt ( imens jeg sad op, fik jeg ondt ligesom nogle side stik af en art.. ellers har jeg ikke rigtig mærket det helt vilde, (self mærker jeg barnets spark, og hvor er det godt nok begyndt at være for hårdt at gå indimellem,

men, bette nus har en tildens til at ligge sig godt til rette i min højre side i mavsen,

Kender så godt den følelse gik til 41+4 i både 2 og 3 graviditet. 

Begge gange fødte jeg dagen efter scanningen  

havde i øvrigt ingen optakt, jo slimproppen gik 3 gang.

pøj pøj

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Foxtrot-753951

Anonym skriver:

venter og venter...!!

Har set et program om jordemødre, der var en der sagde at nulren af brystvorser og nogle squats skulle hjælpe fødslen igang. 

Hun påstod den virkede hver gang

Jeg har ingen idé om det passer. Er gravid med min første

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.