Hejsa Lisbeth.
Håber du kan give mig et fagligt svar, de fleste andre man spørger gætter/formoder bare.
Jeg fik fjernet min spiral den 10. Sep efter 6 år(uden mens), for at finde ud af hvor jeg var i min cyklus tog jeg så ægløsningstests der viste at jeg havde ægløsning 25-27 sep. Kæresten og jeg var sammen den 26-27 sep, så der burde være en reel chance for graviditet.
det næste der så sker er at jeg lægger mig med den vildeste kvalme fra D. 1 okt til nu..
Igår fik jeg taget en hcG-blodprøve, da jeg alligevel skulle allergitestes, den var NEGATIV..
Nu tænker jeg bare - er det/kan det være at jeg tester for tidligt? Er det muligt at teste negativ i en blodprøve uge 3+3, og være gravid alligevel??
Har stadig helt vildt kvalme på alle tider af døgnet, og en underlig fornemmelse i min krop, altså "følelsen" du ved nok.
På forhånd tak for hjælpen.
Venligste hilsner Pernille
Lisbeths svar
Hej Pernille !
Beklager det sene svar. Nu har der vel vist sig et eller andet du kan forholde dig til ?
Hvis der er en graviditet, selvom den er tidlig er der en forhøjet HCG. Negativ ingen graviditet.
Hvis jeg forstår dig rigtig har du i 6 år haft en spiral med ingen menstruation. Man kan sagtens blive gravid.
Jeg vil anbefale en tid hos en gynækolog som kan give råd og vejleding ved hjælp af undersøgelse og blodprøver.
Der har du måske allerede været ?
Held og lykke med det hele.
Varme Hilsne r
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér