Hej.
Jeg stoppede på p piller efter 13 år d20/2-2015. Jeg har læst en hel masse sider om hvor uregelmæssig ens cyklus kan blive, men jeg synes næsten det er umuligt at finde ud af hvornår jeg har ægløsning nu. Min cyklus svinger mellem 28 dage og denne gang var den på 51 dage. Kan man få et præparat som kan hjælpe med at stabilisere ens cyklus? Jeg har forsøgt at glemme tanken om graviditet, så tingene går en naturlig gang, men der er stadig ingen positiv test. Jeg er desuden begyndt at døje med uren hud, efter p pillestop, hvilket jeg også kan læse mig frem til er helt normalt. Jeg er 30 år gammel og vi synes jo tiden er ved at være god til at få det 1 barn.
Jeg har forsøgt at holde øje/ligge mærke til kroppens tegn gennem måneden for at finde ud af hvornår jeg har ægløsning, men de gange hvor en ægløsningstest har været positiv, har der ikke været nogle synlige tegn på ægløsning.
Mvh den opgivende
Lisbeths svar
Hej !
Det er frustrerende når ens krop går sine egne vegne og du ikke selv kan mærke hvor du er henne i cyklus.
Som du beskriver dit forløb, vil jeg anbefale et lægebesøg. Bede om en henvisning til en gynækolog, som både kan undersøge dig ,rådgive dig,samt bestille blodprøver, som viser om din hormonproduktion er normal. Det er mange år du har haft en p pille rytme.
Held og lykke i processen.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér