Hoste om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2015

Bissen

Hej  

min datter på 13 mdr har nu hostet om natten i ca 14 dage  - og kun om natten. Hun har været forkølet op til også. Først slog jeg det hen med, at hun blev opereret for 14 dage siden og det måske var irriteret slimhinder, men så synes jeg det burde være stoppet nu. Det lyder som om, at hun er ved at kaste op når hun hoster. 

Heldigvis genere det hende ikke og hun vågner ikke, men tænker ikke det kan passe hun skal hoste sådan.. 

Nogle ideer til hvad det kan skyldes og hvordan jeg evt. Kan afhjælpe det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

Sandratoft

Bissen skriver:

Hej  

min datter på 13 mdr har nu hostet om natten i ca 14 dage  - og kun om natten. Hun har været forkølet op til også. Først slog jeg det hen med, at hun blev opereret for 14 dage siden og det måske var irriteret slimhinder, men så synes jeg det burde være stoppet nu. Det lyder som om, at hun er ved at kaste op når hun hoster. 

Heldigvis genere det hende ikke og hun vågner ikke, men tænker ikke det kan passe hun skal hoste sådan.. 

Nogle ideer til hvad det kan skyldes og hvordan jeg evt. Kan afhjælpe det? 

min datter har hostet om natten de seneste par måneder, tror det er årstiden der gør det. Hun er heller ikke generet af det, men det er heller ikke så meget hun hoster. 

Ingen gode råd desværre, udover at det måske hjælper at hæve sengegærdet 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Skouboe

Honning, der ikke er varmebehandlet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.