Spørgsmål ang sygesikring dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2015

Bella&Lina

jeg har fået udfyldt indmeldelses formularen og ansøgt om gr. 5. Jeg har dog pcos og regner derfor ikke med at jeg kan blive godkendt. Mine 2 børn har jeg også indmeldt, også med gr. 5 dækning. Hvis jeg får afslag, kan mine børn så alligevel godt komme i gr. 5? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

Julemusen

Bella&Lina skriver:

jeg har fået udfyldt indmeldelses formularen og ansøgt om gr. 5. Jeg har dog pcos og regner derfor ikke med at jeg kan blive godkendt. Mine 2 børn har jeg også indmeldt, også med gr. 5 dækning. Hvis jeg får afslag, kan mine børn så alligevel godt komme i gr. 5? 

Dine børn er gratis tilknyttet en forælder, så hvis bare din mand melder sig ind, så kan de stå under hans navn og dækning. Og du skulle da gerne kunne komme ind i basisgruppen i Danmark, hvor du ikke får tilskud såfremt du ikke tager medicin. Og der skal du være et år, så kan du skifte til gruppe 5 uden ny sundheds erklæring. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Bella&Lina

Julemusen skriver:

Dine børn er gratis tilknyttet en forælder, så hvis bare din mand melder sig ind, så kan de stå under hans navn og dækning. Og du skulle da gerne kunne komme ind i basisgruppen i Danmark, hvor du ikke får tilskud såfremt du ikke tager medicin. Og der skal du være et år, så kan du skifte til gruppe 5 uden ny sundheds erklæring. 

Min mand er ikke medlem af Danmark. Og planen er heller ikke han skal være det, han får en del medicin osv nemlig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.