nogle ideer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

Kay

Mettefpigen skriver:

Ligner lidt det bassen har, og her er det noget eksem som nok fra syre fra mad og drikke... Han har en meget sart hud ☺

Hun har ikke fået noget hun ikke plejer 

Hvor længe bliver det der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Mettefpigen

Kay skriver:

Hun har ikke fået noget hun ikke plejer 

Hvor længe bliver det der?

Det har bassen heller ikk... det er mere når luften bliver kold at huden kan blive sart... her har det været der siden torsdag og nu bliver det smurt med hormon creme og derefter fed creme også går det stille og roligt væk ☺

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Er der sådan en lille knop/bums i midten af den røde plamage?

Jeg kan ikke helt se det på billedet.

Min søn fik sådan en rød plet på sin kind på et tidspunkt, hvor der var en lille knop i midten, den var meget lille. Men han begyndte at klage over det var ømt  - og knoppen blev større og større. Kan simpelthen ikke huske hvad lægen kaldte det, men det var i hvert fald en betændelsestilstand. Det er dog ikke sikkert at det er det din datter har, men min søn fik en omgang penicillin.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Kay

Babyklar87 skriver:

Er der sådan en lille knop/bums i midten af den røde plamage?

Jeg kan ikke helt se det på billedet.

Min søn fik sådan en rød plet på sin kind på et tidspunkt, hvor der var en lille knop i midten, den var meget lille. Men han begyndte at klage over det var ømt  - og knoppen blev større og større. Kan simpelthen ikke huske hvad lægen kaldte det, men det var i hvert fald en betændelsestilstand. Det er dog ikke sikkert at det er det din datter har, men min søn fik en omgang penicillin.

Nej ingen prik eller knop i midten bare rødt mærke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.