Bobler i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. oktober 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Hej derude.

Ville hører om der er andre der har prøvet at det bobler i underlivet, lige oppe over skambenet. er ikke grundet sult, da det kan være på alle tider af døgnet, og føles meget sjovt. og siger mange mærkelige lyder mens det bobler. Kan det være starten på at man kan begynde at mærke den lille derinde. Er i dag 12+6. er startet her inde for de sidste 3 dage.

Hilsen hende der ubeskrivelig godt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

morsiden2014

181084 skriver:

Hej derude.

Ville hører om der er andre der har prøvet at det bobler i underlivet, lige oppe over skambenet. er ikke grundet sult, da det kan være på alle tider af døgnet, og føles meget sjovt. og siger mange mærkelige lyder mens det bobler. Kan det være starten på at man kan begynde at mærke den lille derinde. Er i dag 12+6. er startet her inde for de sidste 3 dage.

Hilsen hende der ubeskrivelig godt.

Det har jeg også og jeg er ikke gravid hihi

Anmeld Citér

13. oktober 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
morsiden2014 skriver:

Det har jeg også og jeg er ikke gravid hihi

Jeg har det bare ikke normalt overhovedet, når jeg ikke er gravid.

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Camillago

Ja det er helt sikkert liv fra den lille, du kan mærke. Sådan føltes det også for mig første gang - det er helt ubeskriveligt!

Anmeld Citér

13. oktober 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Camillago skriver:

Ja det er helt sikkert liv fra den lille, du kan mærke. Sådan føltes det også for mig første gang - det er helt ubeskriveligt!

Har været gravid et par gange før, men synes bare man glemmer hvordan det føles lige i starten.  og ellers har jeg bare ikke lagt mærke til det de andre gange, føle bare sjovt og hyggeligt. og det kommer fra lige oppe over skambenet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.