hvornår fortæller man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvornår fortæller man at man er gravid her anden gang?

Den første gang var nem. Jeg var i et job jeg ikke havde tænkt mig at beholde. Jeg havde søgt ind på studie efter endt sommerferie. Der var derfor ingen at tage hensyn til og vi fortalte det nærmest med det samme, da vi fandt ud af det.

Nu har vi jo allerede et barn som helt sikkert bliver lykkelig når høn får det at vide. Høn går i børnehave og har efterspurgt en lillebror/søster i lang tid efter hånden. Høn vil blive knust hvis noget er galt.

Der var komplikationer efter sidste fødsel - en kraftig efterfødselsreaktion - og dette vil helt klart bekymre familie og venner. 

Jeg er nu færdiguddannet og i godt fast job - som nok ikke ligefrem bliver lykkelige over omstændighederne.

Det er svært at vente men der er mange der kan blive unødvendigt bekymrede hvis vi siger noget tidligt. 

Efter egne beregninger (som jeg ikke er sikker på jeg tror på) er jeg nu 6+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

alenemor42

Jeg ville ikke fortælle et barn det eller jobbet før efter NF scanning. Et barn skal ikke forholde sig til at mor evt. Aborterer.

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Carina:-)

Her har voksen familie fået det at vide engang efter NF 

Børn først efter md skanning . 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

SMC

Du har først pligt til at fortælle det 3 måneder inden din forventet barsel, så tag dig tid til at komme igennem nf og hvad du ellers synes føles rigtigt. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg tror jeg ville holde det hemmeligt så længe så muligt for barnet og naturligvis også alle andre så, ville være dumt hvis han/hun hørte det andet sted fra.