Stærke smerter i underlivet efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kære alle

I går havde jeg sex med min kæreste (jeg er ikke gravid og prøver heller ikke på at blive det) og lige umiddelbart efter vi var færdige og jeg var kommet, fik jeg de stærkeste smerter i mit underliv. Det var vedvarende uudholdelige smerter, og jeg lå og rystede i ca en halv time efter. Min kæreste ringede op til lægevagten, men jeg bad ham ligge på efter et stykke tid (der var kø), fordi jeg holdt op med at ryste. 

I dag er jeg ret øm, men kan dog bevæge mig. 
Nogen der har prøver noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

MorDk

Jeg har prøvet det.... og jeg tror det var en slags skedekramper. Har kun prøvet det du beskriver 1 gang for mange år siden... Håber du har fået det bedre. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Kære alle

I går havde jeg sex med min kæreste (jeg er ikke gravid og prøver heller ikke på at blive det) og lige umiddelbart efter vi var færdige og jeg var kommet, fik jeg de stærkeste smerter i mit underliv. Det var vedvarende uudholdelige smerter, og jeg lå og rystede i ca en halv time efter. Min kæreste ringede op til lægevagten, men jeg bad ham ligge på efter et stykke tid (der var kø), fordi jeg holdt op med at ryste. 

I dag er jeg ret øm, men kan dog bevæge mig. 
Nogen der har prøver noget lignende?

Har prøvet noget lignende et par gange, og tænker også det er en form for skedekramper. Har aldrig eigtig undersøgt det, men kunne ikke forstille mig det var noget andet - men det gør virkelig nas! Tror hvis "kramperne" - smerterne vare Vef skal man kontakte vagtlægen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.