Hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvordan pokker har man sex med sin mand, når man har denne store mave i vejen..

For det første er min lyst fuldstændigt væk, men Jeg vil altså ikke længere forsømme min kære mand, som går og brokker sig, fordi der er gået godt og vel halvanden månede nu. Og sidst vi var sammen var min mave kun lige begyndt og være i vejen, han kunne ikke holde sit flag hejst, og Jeg var lige så tør som en ørken til sidst.. Så han endte med at bruge hånden ..

Men jeg vil altså gerne være intim med min mand igen, men hvilke stillinger fungere? Ligger jeg på siden får Keg ondt i ryggen eller maven, missionær er maven i vejen, fordi min kæreste vil ligge helt ind over mig, og maser baby og giver mig sure opstød.. G på grund ag et meget smertefuldt skamben tør jeg ikke sidde på toppen, er sku bange for jeg ikke kan komme ned igen ��. Sker der noget ved man evt bruger babyolie som "smørrelse" ? 

Må sku tage hatten af for jer der holder gang i det under hele graviditeten, aner ikke hvordan i gør det! 

Hilsen den højgravide 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

B&J

Anonym skriver:

For det første er min lyst fuldstændigt væk, men Jeg vil altså ikke længere forsømme min kære mand, som går og brokker sig, fordi der er gået godt og vel halvanden månede nu. Og sidst vi var sammen var min mave kun lige begyndt og være i vejen, han kunne ikke holde sit flag hejst, og Jeg var lige så tør som en ørken til sidst.. Så han endte med at bruge hånden ..

Men jeg vil altså gerne være intim med min mand igen, men hvilke stillinger fungere? Ligger jeg på siden får Keg ondt i ryggen eller maven, missionær er maven i vejen, fordi min kæreste vil ligge helt ind over mig, og maser baby og giver mig sure opstød.. G på grund ag et meget smertefuldt skamben tør jeg ikke sidde på toppen, er sku bange for jeg ikke kan komme ned igen ��. Sker der noget ved man evt bruger babyolie som "smørrelse" ? 

Må sku tage hatten af for jer der holder gang i det under hele graviditeten, aner ikke hvordan i gør det! 

Hilsen den højgravide 

Han kan jo rejse sig lidt fra dig hvor du ligger på ryggen

bagfra 

eller bagfra hvor du sidder på knæ

hab kunne side op og tage dig alm men løfte dine ben lidt op evt put en pude under numsen 

men hvis du ikke har lyst skal du jo ikke så må han jo vente lidt sådan er det da man skal da ikke gære det fordi han vil

ellers glide crem til når du er tør 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Anonym

Den behøver da slet ikke være i vejen - bare vær kreativ.

Du kan ligge hvor han er på knæ og ikke ligger hen over dig.

Du kan ligger på siden men ikke helt nede men hvor du holder dig lidt oppe på din albue/arm.

bagfra/ hundestilling.

han kan stå og du kan ligge med bøjede ben og skyder numsen op.

Du kan ridde ham. 

69 stilling hvor I slikker hinanden.

hvis du har glidecreme så brug der - ellers køb noget erotisk/ intim olie der dufter dejligt og som stimulerer

Jeg  tager hatten af for at du holder øje med din mand og også retter fokus på at bevare intimitet i forholdet. Der er efter min bedømmelse alt for mange der forsømmer dette under graviditeten og når de er blevet mødre. Og ja der kan være fysisk gener osv som gør at det bare ikke er muligt osv. Men uanset om der er fuldbyrdet sex er det bare såååååå vigtigt at holde fast I at man skal mærke hinanden og føle at man stadig har lyst til hinanden. Så har man overskudet overhoved er det en rigtig god investering at pleje hinanden. Det er nogen gange let bare at sige " jeg er for træt". Man skal ikke tvinge sig selv men nogen gange skal man også lige komme sig over at sex også kan være besværligt og få lysten endnu mere frem når man er lidt igang...

Anmeld Citér

13. oktober 2015

2721

Anonym skriver:

Hilsen den højgravide 

Hvad med doggystyle?

en pude under lænden og så forklare din kæreste at han bare ikke kan ligge oven på dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.