Smertestillende/flere*ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2015

Heidi.R.

Hejsa 

Har flere spørgsmål, men det første er, vi er stadig i gang med pb, og synes min mens har været rimelig regelmæssig de sidste par måneder, ca 37-39 dage imellem. Men mit spørgsmål er så, er det muligt at have flere ÆL i en periode?? For har nu testet i knap to uger med ÆL teste og forrig fredag var begge streger røde og vi sexede der i nogle dage, og så igen sidste fredag begge streger røde, igen sexede vi nogle dage. Er det overhovedet muligt? Og nu synes jeg bare lidt at mine ÆL teste bare hele tiden mere eller mindre er positive. Hmm  hjælp... 

Det andet spørgsmål er så, hvis nu der er ved at udvikle sig noget, må man så godt ta panodil zapp og Treo smertestillende? ( pga migræne ) . Er bare bange for at skade noget, hvis nu i ved... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

Heidi.R.

Ingen, ???

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Benjamins'mor

Som

gravid må du tage alle smertestillende der starter med P. Det sagde min læge ihvertfald da jeg ventede min datter for 2,5 år siden. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Heidi.R.

Benjamins'mor skriver:

Som

gravid må du tage alle smertestillende der starter med P. Det sagde min læge ihvertfald da jeg ventede min datter for 2,5 år siden. 

Hmm, så er Treo måske ik så godt, men det er forsent nu, håber ikke jeg har gjort noget skade nu, hvis der er ved at udvikle sig noget,  har nemlig haft lidt symtomer, ondt i lænnen, en strekken ned i benene... vi må se, tak for svar. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Heidi.R.

Andre der måske kan svare mig på det første spørgsmål??��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.