Uge 34 - så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
11 svar
2 synes godt om
12. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle

her i weekenden har jeg oplevet markant mindre aktivitet i maven end sædvanligt. Derfor kom jeg op på fødegangen og fik kørt en kurve. De synes ikke den var helt ok, så de valgte mig at give mig lungemodner, hvis han nu skulle ud inden for 1-2 uger. Dagen efter skulle jeg så komme derop igen og scannes af en overlæge. Hun synes alt var aå fint, fine bevægelser, fint mængde fostervand og masser af næring fra navlestrengen. 

Hun sagde jeg ikke skulle være bekymret og der var ikke noget alarmerende. Jeg skulle dog komme til scanning torsdag. 

Søndag mærkede jeg ham fint, men slet ikke voldsomme spark, meget blide og hvor jeg virkelig skal slappe af for at mærke ham. 

I dag har jeg ført skema, kan slet ikke få nervøsiteten ud af kroppen. Fra i morges kl 8 til ca kl. 15, selfølgelig med mellemrum, har jeg mærket ham blidt måske 26 gange. Men kun Hvis jeg anstrenger mig. Her fra kl. 17 og til nu, har jeg slet ikke kunne få gang i ham. Hvad synes i jeg skal gøre? Jeg er alene med min store dreng. Skal jeg slappe af, når jeg allerede har mærket ham i dag?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Hej alle

her i weekenden har jeg oplevet markant mindre aktivitet i maven end sædvanligt. Derfor kom jeg op på fødegangen og fik kørt en kurve. De synes ikke den var helt ok, så de valgte mig at give mig lungemodner, hvis han nu skulle ud inden for 1-2 uger. Dagen efter skulle jeg så komme derop igen og scannes af en overlæge. Hun synes alt var aå fint, fine bevægelser, fint mængde fostervand og masser af næring fra navlestrengen. 

Hun sagde jeg ikke skulle være bekymret og der var ikke noget alarmerende. Jeg skulle dog komme til scanning torsdag. 

Søndag mærkede jeg ham fint, men slet ikke voldsomme spark, meget blide og hvor jeg virkelig skal slappe af for at mærke ham. 

I dag har jeg ført skema, kan slet ikke få nervøsiteten ud af kroppen. Fra i morges kl 8 til ca kl. 15, selfølgelig med mellemrum, har jeg mærket ham blidt måske 26 gange. Men kun Hvis jeg anstrenger mig. Her fra kl. 17 og til nu, har jeg slet ikke kunne få gang i ham. Hvad synes i jeg skal gøre? Jeg er alene med min store dreng. Skal jeg slappe af, når jeg allerede har mærket ham i dag?? 

Ring til fødegangen - hellere tale med dem en gang for meget end for lidt

Anmeld Citér

12. oktober 2015

FrkC

Jeg ville også ringe til fg - just in case.. 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

morlinen

Drik et glas isvand, og se om han ik vågner lidt op af det

Anmeld Citér

13. oktober 2015

MortilM

Hellere ringe til fødegangen 100 gange for meget, end en gang for lidt �� 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Moar2011

Anonym skriver:

Hej alle

hvordan går det? fik du fandt i fødegangen?

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Carina:-)

Håber alt er ok med baby 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det endte ud med akut ks i nat. Uge 33+3 - 

efter omstændighederne har vi det godt. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Mortiltrepiger

Tillykke med ham �� Hvordan kan det være ?

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Det endte ud med akut ks i nat. Uge 33+3 - 

efter omstændighederne har vi det godt. 

Puhha godt du reagerede .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.