Hej alle
her i weekenden har jeg oplevet markant mindre aktivitet i maven end sædvanligt. Derfor kom jeg op på fødegangen og fik kørt en kurve. De synes ikke den var helt ok, så de valgte mig at give mig lungemodner, hvis han nu skulle ud inden for 1-2 uger. Dagen efter skulle jeg så komme derop igen og scannes af en overlæge. Hun synes alt var aå fint, fine bevægelser, fint mængde fostervand og masser af næring fra navlestrengen.
Hun sagde jeg ikke skulle være bekymret og der var ikke noget alarmerende. Jeg skulle dog komme til scanning torsdag.
Søndag mærkede jeg ham fint, men slet ikke voldsomme spark, meget blide og hvor jeg virkelig skal slappe af for at mærke ham.
I dag har jeg ført skema, kan slet ikke få nervøsiteten ud af kroppen. Fra i morges kl 8 til ca kl. 15, selfølgelig med mellemrum, har jeg mærket ham blidt måske 26 gange. Men kun Hvis jeg anstrenger mig. Her fra kl. 17 og til nu, har jeg slet ikke kunne få gang i ham. Hvad synes i jeg skal gøre? Jeg er alene med min store dreng. Skal jeg slappe af, når jeg allerede har mærket ham i dag??
Anmeld
Citér