Hvilke symptomer havde i da i ventede tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2015

Nannalynge

Hej Alle

hvilke symptomer havde i da i ventede tvillinger? Har nemlig selv en mistanke om, at der kan være to guldklumper inde i maven. Jeg er lige nu 4+3, og kan ikke skjule babybulen mere, den har været synlig siden uge 4. Derudover er jeg sulten hele tiden, og spiser stort set konstant. Jeg har en gang imellem lagt mig i seng tidligere på grund af at jeg havde det så dårligt.

- det skal lige siges at min mormor var tvilling og min farfar havde tvillingesøskende. 

mvh. 

Nanna

PS. billedet er fra 3+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Mullesmith

Havde ikke symptomer på tvillinger. Jow blev da størrer end hvis der kun havde været en men det var først senere. Tror bare du er oppustet. Foster er jo kun millimeter stor, og vel ikke engang et foster endnu. 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Nannalynge

nej, det er rigtigt .

- Ja, det kan selvfølgelig også være fordi jeg er oppustet. Syntes bare jeg er meget oppustet, men det er nok helt normalt.

Anmeld Citér

12. oktober 2015

StephanieNajim

Min 2. graviditet var med tvillinger og jeg var bestemt ikke særlig stor, mit eneste symptom var at jeg var meget træt, men det er jo ikke engang sikkert at det var pga tvillingerne, det kunne jeg jo også have været ved en normal graviditet ☺ Ellers mærkede jeg nærmest intet til at der var 2, bortset fra når de begge sparkede selvfølgelig ☺

Men jeg håber da for dig at det er tvillinger, hvis det er det du ønsker selvfølgelig, det er helt fantastisk ♡ 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Jn81

Nannalynge skriver:

Hej Alle

hvilke symptomer havde i da i ventede tvillinger? Har nemlig selv en mistanke om, at der kan være to guldklumper inde i maven. Jeg er lige nu 4+3, og kan ikke skjule babybulen mere, den har været synlig siden uge 4. Derudover er jeg sulten hele tiden, og spiser stort set konstant. Jeg har en gang imellem lagt mig i seng tidligere på grund af at jeg havde det så dårligt.

- det skal lige siges at min mormor var tvilling og min farfar havde tvillingesøskende. 

mvh. 

Nanna

PS. billedet er fra 3+6

Tillykke med graviditeten  

jeg er lige nu 30+0 med tvillinger. Det er min første graviditet, så har ikke noget at sammenligne med... Men... Jeg var MEEEEGA træt i starten (og er det stadig) og havde meget kvalme... Vi har været i behandling og jeg har taget en masse medicin både inden ægudtagning og efter ægoplægningen, så om det var det eller graviditeten der gjorde det er jeg ikke helt sikker på... Men er ret sikker på at graviditeten også gjorde sit... Til hjerteblink scanningen i uge 7 viste det sig at jeg ventede trillinger!! Så de mente at der ikke var noget at sige til at jeg var så dårlig ( det ene foster gik til i uge 8) je var meget oppustet i starten og mener at jeg måtte købe mine første vente bukser i uge 5-6 stykker... Men igen.... Medicinen gjorde også sit til at jeg var oppustet... 

Ps... I min bibel ( min tvillingebog) står der at man ikke er mere disponibel for tvillinge graviditet selvom det er i familien... 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Snevejr84

Nannalynge skriver:

Hej Alle

mvh. 

Nanna

PS. billedet er fra 3+6

Altså i starten er du bare oppustet da jeg ventede tvillinger kunne det ikke ses.

Men jeg var syg, rigtig syg. Kunne ingenting. Kastede op 10 gange om dagen, gik i seng Kl 19-20 hver dag og kunne ikke hænge sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.