Er Hurghada for varmt i oktober?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2015

Michalala

Ja, som overskriften lyder...

Har overvejet at rejse til Hurghada i Egypten på charterferie med min 3 årige datter. Det ser ud som om, at der lige nu er 32-37 grader. Bliver det for varmt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Tøs85

Michalala skriver:

Ja, som overskriften lyder...

Har overvejet at rejse til Hurghada i Egypten på charterferie med min 3 årige datter. Det ser ud som om, at der lige nu er 32-37 grader. Bliver det for varmt?

Det lyder meget varmt, men hvis i er i poolen eller havet hele dagen tror jeg nok det skal gå..

vi har lige været på ferie med vores søn på 2,5 år og der var 35 grader den ene uge.. Det ku slet ikke mærkes på ham

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Babilooo

Oftest klare de det bedre en en selv 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Michalala

Tøs85 skriver:

Det lyder meget varmt, men hvis i er i poolen eller havet hele dagen tror jeg nok det skal gå..

vi har lige været på ferie med vores søn på 2,5 år og der var 35 grader den ene uge.. Det ku slet ikke mærkes på ham

Tak for svar. Det lyder som om, at det godt kan gå måske. Jeg tænker at vi kommer til at være i vandet det meste af tiden. Og måske en lille middagspause indenfor. Det skønne med de små størrelse er jo også, at de vågner så tidligt, og der kan vi måske godt nå at få et par timer, inden det er alt for hedt - håber jeg 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Michalala

Smølfine123 skriver:

Oftest klare de det bedre en en selv 

Åh ja, jeg gruer i forvejen for hvordan jeg skal klare en hel uge bare med pool og strand. Men omvendt... når børnene har det godt, har man det også selv godt... Håber du har ret i, at hun ikke rigtig vil lade sig mærke med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.