Til manden: Bjørn Borg boxers til 60 kr parret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.011 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Lullaby

Her kan du få smarte Bjørn Borg boxers til den uhyre billige pris af 60 kr parret.
Der kan vælges følgende str.

Medium
Large
XLarge

Farver:

Turkis
Lyserød
Sorte
Grå
Hvide

Fremstillet af: 95% microfiber og 5% elestan gør at de sidder tæt og behagelige på dig.

Der kommer nyt parti hjem i næste uge, så skynd dig at bestille nogle :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

louise skov

jamen jeg tror da gerne jeg vil købe nogle. Jeg bor i vinderup nær Holstebro i jylland,så jeg ved ikke hvad porto bliver,kender du noget til det?

Anmeld

18. september 2009

wamse

Vil også gerne købe nogle.
3 par sorte i medium

Anmeld

19. september 2009

Lullaby

Vil også gerne købe nogle.
3 par sorte i medium

jamen jeg tror da gerne jeg vil købe nogle. Jeg bor i vinderup nær Holstebro i jylland,så jeg ved ikke hvad porto bliver,kender du noget til det?

Porto vil være ca 18 kr for 3

Anmeld

19. september 2009

sarahb

Vil du garantere for de er ægte for de ser godt nok ikk sådan ud .. og de ægte er nemlig bomuld og lycra???

Anmeld

19. september 2009

Lullaby

Vil du garantere for de er ægte for de ser godt nok ikk sådan ud .. og de ægte er nemlig bomuld og lycra???

Ja det ved jeg. Eftersom de ikke er købt i en dansk butik og derved givet 150 kr parret kan jeg ikke give en garanti som du får i de danske butikker. Men min leverandør siger, at det er en ny model som ikke har vundet indpas i de danske butikker fordi at de ikke er af bomuld. Derfor er de ikke med bomuld osv. De har heller ikke den hårde kant hele vejen rundt som der er på bomuldshortsne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.