gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. oktober 2015

anonym94

Hej alle☺

Jeg havde forventet mens igår den 11 og idag er det stadig ikke kommet har dog haft tegn på mens men også graviditet har lige prøvet og tage en ægløsningstest der viser dette jeg vil være 4+1 idag hvorfor er den ikke helt negativ??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

anonym94

anonym94 skriver:

Hej alle☺

Jeg havde forventet mens igår den 11 og idag er det stadig ikke kommet har dog haft tegn på mens men også graviditet har lige prøvet og tage en ægløsningstest der viser dette jeg vil være 4+1 idag hvorfor er den ikke helt negativ??? 

Sådan ser den ud efter 5 minutter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. oktober 2015

CutieKiwi

anonym94 skriver:

Hej alle☺

Ægløsningstesten du har taget er negativ. Nr. 2 streg på testen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen

Anmeld Citér

12. oktober 2015

anonym94

CutieKiwi skriver:

Ægløsningstesten du har taget er negativ. Nr. 2 streg på testen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen

Ja det ved jeg men hvorfor ser den sådan ud når jeg har forventet Menstruation?

Anmeld Citér

12. oktober 2015

MorTilDenDejligste

Der vil næsten altid komme en nr.2 streg på ægløsnings test. Da du altid har det stof i kroppen den måler, derfor kan en ægløsnings test ikke hjælpe dig i denne situtation, den eneste måde du kan finde ud af om du er gravid er ved at tage en graviditets test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.