Afføring på uld!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2015

Paddehatten

Hjæææælp, er der nogle herinde der kan komme med et godt råd, hvad gør man når baby laver ud over sit lækre nye uldundertøj????? Det er helt karrygult og giver nogle forfærdelige pletter. Gode råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Eliza

Vask det og hæng det ud i solen. (Hvis du kan finde den )

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Paddehatten

Eliza skriver:

Vask det og hæng det ud i solen. (Hvis du kan finde den )

Selvfølgelig!  Tak! Hehe ja den skal man kigge langt efter i øjeblikket  

Anmeld Citér

12. oktober 2015

SofiaMik

Smør fast brun sæbe på pletten og lad den ligge i em to-tre dage. Vask derefter på 30 grader uldprogram i vaskemaskinen. Det har virket for mig hver gang. Eneste ulempe er lugten af brun sæbe. Men den forsvinder i næste vask

NB! Virker også på gamle pletter og andre slags tøj

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Paddehatten

SofiaMik skriver:

Smør fast brun sæbe på pletten og lad den ligge i em to-tre dage. Vask derefter på 30 grader uldprogram i vaskemaskinen. Det har virket for mig hver gang. Eneste ulempe er lugten af brun sæbe. Men den forsvinder i næste vask

NB! Virker også på gamle pletter og andre slags tøj

Må vist ud og købe fast brun sæbe i dag så. Har kun flydende  og det er lidt svært at styre. Fedt hvis det også virker på gamle pletter  Tak for rådet  

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Mortiltrepiger

Skyl tøjet op med sulfo i blød og derefter vask

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Christine

Paddehatten skriver:

Hjæææælp, er der nogle herinde der kan komme med et godt råd, hvad gør man når baby laver ud over sit lækre nye uldundertøj????? Det er helt karrygult og giver nogle forfærdelige pletter. Gode råd modtages med kyshånd 

Jeg har haft held med vanish gel til uld. Det er noget skrækkeligt stads hvis man får det på fingrene, men det virker ofte her. Husk det skal være den til uld/silke 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Kløver

Galde sæbe er rigtig godt til uld 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Paddehatten

Tak for alle jeres gode fifs  jeg må prøve mig lidt frem og se, hvad der virker her. Kender slet ikke vanish gel til uld/silke, det må prøves  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.