Æl test!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. oktober 2015

Anonym trådstarter

For at hoppe lige til sagen.... jeg og manden prøver at blive gravide. Jeg går hos en gynækolog, og efter behandling med provera, og perfotime, er det lykkedes at få et æg til at vokse godt.. jeg var hos gynækolog i fredags, hvor jeg fik afvide at jeg skulle teste for ÆL, søndag, og mandag morgen.. jeg testede så søndag morgen, hvor den var svag positiv.. da jeg kan læse mig frem til at en ÆL test skal være 100% positiv, altså begge streger lige tydelige, så var denne test jo negativ.. idag testede jeg igen, og testen var endnu mere svag positiv!?!? - er i vildrede lige nu. Nogle kloge hoveder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

For at hoppe lige til sagen.... jeg og manden prøver at blive gravide. Jeg går hos en gynækolog, og efter behandling med provera, og perfotime, er det lykkedes at få et æg til at vokse godt.. jeg var hos gynækolog i fredags, hvor jeg fik afvide at jeg skulle teste for ÆL, søndag, og mandag morgen.. jeg testede så søndag morgen, hvor den var svag positiv.. da jeg kan læse mig frem til at en ÆL test skal være 100% positiv, altså begge streger lige tydelige, så var denne test jo negativ.. idag testede jeg igen, og testen var endnu mere svag positiv!?!? - er i vildrede lige nu. Nogle kloge hoveder? 

Jeg tror ikke du kan regne med at æl testen bliver mere og mere positiv efterhånden som du nærmer dig æl Tester du på samme tidspunkt hver dag?

I min verden er der ikke noget der hedder svag positiv, for æl testen er som du siger kun positiv hvis teststregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har testet ca. Samme klokkeslæt... jeg tænker bare at ifølge min gynækolog, så skulle jeg få ægløsning enten søndag eller mandag, også burde den jo blive positiv? ��

Også synes jeg bare at det er mærkeligt at test stregen ikke bliver tydeligere, men i stedet endnu svagere ����

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Johild

Husk at testen er positiv ca 24 timer FØR ægløsning finder sted... Så den kan jo have været positiv allerede lørdag... 

Håber i bare har givet den gas i sengen hen over weekenden og at der er en positiv g test om et par uger...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.