Bil bøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2015

Jimboolime

Hej.

Min ven var ude for at blive stoppet af politiet her for nylig, de spurgte efter hans kørekort som han havde glemt, men han spurgte om de ikke bare kunne finde ham over der database og det kunne de så, og de sagde " at det er fint" og hans tog så over rettet da han havde kørekort med, og de fik så lov til at køre videre. Han fik ikke nogen kvittering eller noget, så jeg ville bare høre om i ved om kunne få en bøde for det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

loop

Jimboolime skriver:

Hej.

Min ven var ude for at blive stoppet af politiet her for nylig, de spurgte efter hans kørekort som han havde glemt, men han spurgte om de ikke bare kunne finde ham over der database og det kunne de så, og de sagde " at det er fint" og hans tog så over rettet da han havde kørekort med, og de fik så lov til at køre videre. Han fik ikke nogen kvittering eller noget, så jeg ville bare høre om i ved om kunne få en bøde for det?

Ja, man kan få en bøde, for ikke at have sit kørekort med.

Hvis ikke politiet har sagt "du får en bøde for..." da de snakkede med ham, så tror jeg, at han slap denne gang.

Anmeld Citér

12. oktober 2015

An&Jo

ja du kan få en bøde på 1500kr for ikke at have dit kørekort med, da det er noget du altid skal have på dig når du kører bil..

MEN, hvis ikke han på stedet har fået afvide at han får en bøde, samt har fået et bødeforlæg med, så er han sluppet for det i denne omgang.. men det kan være dyrt at glemme, så sørg nu for at have det med..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.