Sovetid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvornår er det passende at en pige på 8 kommer i seng?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

i hverdage er min søn på 71/2 i seng mellem 7.30-20

i weekender og ferie er det mellem 20-20.30 med mindre han virker træt.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kl 20 i hverdagene når det er skoledag dagen efter måske lidt længere i weekenden .. Min ældste bliver 6 i næste måned og fær han startede hed det kl 20 menefter han er startet i skole hedder det halv 8 og han er frisk og udhvilet hver morgen.. I weekenden hedder det kl 20 med mindre vi skal noget eller har gæster 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kl 20 i hverdagene når det er skoledag dagen efter måske lidt længere i weekenden .. Min ældste bliver 6 i næste måned og fær han startede hed det kl 20 menefter han er startet i skole hedder det halv 8 og han er frisk og udhvilet hver morgen.. I weekenden hedder det kl 20 med mindre vi skal noget eller har gæster 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Joan ( Smallie )

Jeg har en søn på 8 og han kommer i sengved 19 tiden til hverdag og så plejer han at leget med hans traktor ind til 19.30-20.00 og så ligger han sig selv til at sove. Det er hans måde at falde ned på og så plejer han at stå op af sig selvmellem 6 og 7

Min datter på 6 kommer i seng på samme tid hun falder i søvn med det samme tit men hun står også op før 6 tit.

Men det kommer jo også helt an på hvornår hun skal op og hvordan hendes dag er og hvor meget søvn hun har brug for.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn på snart 9 år, kommer på hverdage i seng 19-19.20 og sover som regel i løbet af 15 mins.

Fredag og lørdage lidt senere, ved ca 20.30-21 tiden og i ferier ca kl 20..

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter er 11 og hun går i seng kl 20.00 her i ferien får hun lov til at komme i seng ved 21.00 tiden

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Alexander&Lærke

Min 8 årige kommer i seng kl 19, vi starter med en historie ofte dammen med lillesøster på 4 år. Så er det ind i seng og godnat. Sommetider bruger han lang tid på at falde helt til ro. Derfor starter vi tidligt, han står Til hverdag op kl 6. Fredag og lørdag kan den godt blive 21 men så sover han også til over 7. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.