Tyngdefornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.405 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. oktober 2015

Babysoon

Hej med jer. Jeg er i dag 14+5 og har siden i går haft en følelse af tyngde i skeden, nærmest som om der sidder noget og vil ud. Har dog også øget udflåd.. Jeg føler det mest når jeg sidder ned/ ligger og ikke når jeg går. Jeg tænker derfor om det kan være pga den øgede blodgennemstrømning eller om jeg skal være bekymret for forkortet livmoderhals? Tænker dog det vil være meget tidligt da baby jo er så lille.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

Anna2706

Babysoon skriver:

Hej med jer. Jeg er i dag 14+5 og har siden i går haft en følelse af tyngde i skeden, nærmest som om der sidder noget og vil ud. Har dog også øget udflåd.. Jeg føler det mest når jeg sidder ned/ ligger og ikke når jeg går. Jeg tænker derfor om det kan være pga den øgede blodgennemstrømning eller om jeg skal være bekymret for forkortet livmoderhals? Tænker dog det vil være meget tidligt da baby jo er så lille.

Jeg oplevede det samme da jeg var gravid i uge 18-20 stykker. Følte også der var noget som ville ud, især når jeg lå ned, men til MD scanningen var der intet galt og min livmoderhals var ikke forkortet. Så tror ikke du skal lægge så meget i det, selvom det er ubehageligt ☺ 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

hmg86

Babysoon skriver:

Generelt flytter din krops tyngdepunkt sig gennem hele graviditeten.. kan være du bare mærker det tydeligere end andre... 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Babysoon

Anna2706 skriver:

Jeg oplevede det samme da jeg var gravid i uge 18-20 stykker. Følte også der var noget som ville ud, især når jeg lå ned, men til MD scanningen var der intet galt og min livmoderhals var ikke forkortet. Så tror ikke du skal lægge så meget i det, selvom det er ubehageligt ☺ 

Tak for svar. Det er dejligt at høre. Man bliver jo nemt bekymret 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Bak

Babysoon skriver:

Det kan også være blærebetændelse der giver tyngdefornemmelse. Du bør nok lige være lidt obs på det

Anmeld Citér

12. oktober 2015

dina1980

jeg ville ringe til lægen så de kan scanne dig, altså sende dig videre. jeg oplevede det samme for lidt over 3 år siden i uge 20. det viste sig jeg var åben og fødte i uge 21.

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Sedigfor

Babysoon skriver:

Blærebetændelse. Jeg havde det næsten under hele min graviditet, her gjorde det bare sindsygt ondt. Man reagere forskelligt på det når man er gravid (:

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Babysoon

dina1980 skriver:

jeg ville ringe til lægen så de kan scanne dig, altså sende dig videre. jeg oplevede det samme for lidt over 3 år siden i uge 20. det viste sig jeg var åben og fødte i uge 21.

Det gør mig ondt at høre..jeg ringede til lægen som ikke rigtig lød bekymret, men fik dog en tid til tjek ved ham i morgen. Han mente der burde være plukkeveer såfremt jeg var ved at få forkortet livmoderhals 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.