Iui - positiv graviditet - mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. oktober 2015

Ncvm

Hej med jer. 

Jeg har sammen med min kæreste været igennem to iui forløb, og denne gang har jeg nu 4 positive graviditetstests 

Jeg er 4+4 og jeg har den sidste uge haft mens smerter. Idag har det så gået bedre, men så har jeg i stedet haft en murren/underlig følelse omkring navlen. Er det normalt? 

Derudover havde jeg tre meget store æg og vi spekulerer på hvor de "ubrugte"æg er blevet af, nu hvor jeg ikke har blødt. Har I et bud på det? 

God aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

Amore

Jeg tror mange kvinder oplever mange forskellige fornemmelser i og omkring underlivet uden det betyder noget. Uanset, hvad folk skriver, så kan du ikke vide noget med sikkerhed. Hvis det fortsætter og du er utryg, så ring til din jordmor eller gynækolog. Få evt. en skanning.

Måske du kan svare mig på, hvordan man opretter et debat-indlæg..?

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Ncvm

Amore - det sad jeg også og rodede med. Men du skal godkende din mail på den mail der komme ved oprettelse, også kunne jeg gå ind under Debat - så kom Opret frem. 

Og tak for svar, spekulerer alt for meget. Vi har brugt to år for at det lykkes. 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Chellie

Jeg havde det på præcis samme måde, efter jeg blev insemineret i juni. Jeg er 18+6 idag  Mens-smerter og murren er helt normalt, lige som de stikkende "jag" når ligamentsmerterne kommer. Så længe du ikke bløder, er du ok indtil videre! 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Ncvm

Ej det er jeg virkelig glad for at høre  Det er heldigvis gået ret meget i sig selv, så det bare primært er lidt murren når jeg bliver sulten. Skal op og scannes der i uge 7 om to uger, er så spændt på om det hele er levedygtigt og normalt

og tillykke med din graviditet! 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Jn81

Ncvm skriver:

Hej med jer. 

Jeg har sammen med min kæreste været igennem to iui forløb, og denne gang har jeg nu 4 positive graviditetstests 

Jeg er 4+4 og jeg har den sidste uge haft mens smerter. Idag har det så gået bedre, men så har jeg i stedet haft en murren/underlig følelse omkring navlen. Er det normalt? 

Derudover havde jeg tre meget store æg og vi spekulerer på hvor de "ubrugte"æg er blevet af, nu hvor jeg ikke har blødt. Har I et bud på det? 

God aften 

Stort tillykke med graviditeten  

jeg sidder selv nu i uge 30+0 i min første graviditet "lavet" på ICSI... Jeg var også meeeega nervøs i starten (og kan stadig være det) fordi jeg havde det som om jeg fik min mens... De søde damer herinde beroligede mi med at det var ganske normalt pga ligament smerter og kroppen skal vænne sig til graviditeten... 

Tager du nogen form for medicin her efter iui'en? 

Jeg ved ikke hvad der er blevet af de andre æg... Måske er de befrugtet 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Lisbeth1985

Det er HELT normalt!!

Tillykke med graviditeten :-)

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Ncvm

Tak for jeres svar  og tillykke til jer også! 

Jeg er så småt ved at forstå at det er lykkes for os. 

Jeg tog pergotime også fik jeg ovitrelle sprøjten. Denne gang havde jeg tre meget store æg. Så jeg håber næsten ikke at alle æggene er befrugtet 

skal til 7. Ugers scanning i næste uge så håber jeg de kan se det hele ser fint ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.