Positiv ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
12 svar
5 synes godt om
10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Har netop taget denne test .

forventet mens om 4 dage.. Er den positiv? 

Nr to streg begyndte at komme efter 1 min ca, og er så gradvis blevet tydeligere..  

Taget for 10 minutter siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Har netop taget denne test .

forventet mens om 4 dage.. Er den positiv? 

Nr to streg begyndte at komme efter 1 min ca, og er så gradvis blevet tydeligere..  

Taget for 10 minutter siden 

Jeg kan godt se en ekstra streg. Prøv igen imorgen evt og se om der er en udvikling. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Pige91

Ja den er positiv. Sådan så min positive test også ud da jeg testede  har også taget en clearblue, for at være sikker. Men altså når stregen er der er testen positiv, uanset hvor tydelig den er (eller ikke er).. Et forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tog to forskellige imorges der vist ingen tvivl.. Nu skal den bare blive siddende.. Regner ikke med at få mens om tre dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. oktober 2015

katjaF

Hejsa. 

Jeg tillader mig lige at følge med i denne tråd da jeg selv står i nøjagtig samme situation. Jeg er gået en uge over min menstruation. Og har taget disse test igår, og har taget billederne af prøven idag. Mit spørgsmål er nu, er jeg gravid? :-) har lagt billeder op i mit album :-)

Anmeld Citér

11. oktober 2015

A. Nonymsen

katjaF skriver:

Hejsa. 

Jeg tillader mig lige at følge med i denne tråd da jeg selv står i nøjagtig samme situation. Jeg er gået en uge over min menstruation. Og har taget disse test igår, og har taget billederne af prøven idag. Mit spørgsmål er nu, er jeg gravid? :-) har lagt billeder op i mit album :-)

Har lige kigget på din profil, og vil også mene at dine er positive... Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

11. oktober 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Tog to forskellige imorges der vist ingen tvivl.. Nu skal den bare blive siddende.. Regner ikke med at få mens om tre dage

Nej der e vidst ingen tvivl... Tillykke

Anmeld Citér

11. oktober 2015

katjaF

A. Nonymsen skriver:

Har lige kigget på din profil, og vil også mene at dine er positive... Forsigtigt tillykke

Tusind tak. Prøver at teste igen om et par dage. Tak for svar :-) 

god dag

Anmeld Citér

11. oktober 2015

katjaF

A. Nonymsen skriver:

Tusind tak. Jeg håber den er der :-)

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Zicla

Den er tydeligere i dag... Jeg håber at mens bliver væk om et par dage:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.