Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har netop taget denne test .
forventet mens om 4 dage.. Er den positiv?
Nr to streg begyndte at komme efter 1 min ca, og er så gradvis blevet tydeligere..
Taget for 10 minutter siden
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har netop taget denne test . forventet mens om 4 dage.. Er den positiv? Nr to streg begyndte at komme efter 1 min ca, og er så gradvis blevet tydeligere.. Taget for 10 minutter siden
Jeg kan godt se en ekstra streg. Prøv igen imorgen evt og se om der er en udvikling.
Ja den er positiv. Sådan så min positive test også ud da jeg testede har også taget en clearblue, for at være sikker. Men altså når stregen er der er testen positiv, uanset hvor tydelig den er (eller ikke er).. Et forsigtigt tillykke
Tog to forskellige imorges der vist ingen tvivl.. Nu skal den bare blive siddende.. Regner ikke med at få mens om tre dage
Hejsa.
Jeg tillader mig lige at følge med i denne tråd da jeg selv står i nøjagtig samme situation. Jeg er gået en uge over min menstruation. Og har taget disse test igår, og har taget billederne af prøven idag. Mit spørgsmål er nu, er jeg gravid? :-) har lagt billeder op i mit album :-)
katjaF skriver: Hejsa. Jeg tillader mig lige at følge med i denne tråd da jeg selv står i nøjagtig samme situation. Jeg er gået en uge over min menstruation. Og har taget disse test igår, og har taget billederne af prøven idag. Mit spørgsmål er nu, er jeg gravid? :-) har lagt billeder op i mit album :-)
Har lige kigget på din profil, og vil også mene at dine er positive... Forsigtigt tillykke
Anonym skriver: Tog to forskellige imorges der vist ingen tvivl.. Nu skal den bare blive siddende.. Regner ikke med at få mens om tre dage
Nej der e vidst ingen tvivl... Tillykke
A. Nonymsen skriver: Har lige kigget på din profil, og vil også mene at dine er positive... Forsigtigt tillykke
Tusind tak. Prøver at teste igen om et par dage. Tak for svar :-)
god dag
Tusind tak. Jeg håber den er der :-)
Den er tydeligere i dag... Jeg håber at mens bliver væk om et par dage:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128