Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
catherskind skriver: Sådan her
Sådan her
Præcis
tænker at Du skal teste på en god omgang koncentreret morgenurin i morgen tidlig eller overmorgen.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
70121416 skriver: Præcis tænker at Du skal teste på en god omgang koncentreret morgenurin i morgen tidlig eller overmorgen.
Ser du noget?
Hvad siger I til denne...
jeg er i tvivl og alligevel ikke
catherskind skriver: Hvad siger I til denne... jeg er i tvivl og alligevel ikke
Du piner dig selv tag den med ro og vent nogle dage før du tester igen
catherskind skriver: Vente tiden, tålmodighed og symptomer er med til at jeg tester så tidligt.
Vente tiden, tålmodighed og symptomer er med til at jeg tester så tidligt.
Er du ikke bange for at skubbe yderligere til en eventuel skuffelse (hvilket jeg ikke håber)
SMC skriver: Er du ikke bange for at skubbe yderligere til en eventuel skuffelse (hvilket jeg ikke håber)
Nej for jeg er ikke overbevist endnu så bliver ikke skuffet hvis den ikke er der...
men håber da
Tak for alle jeres meninger og resultater af testene.
Jeg skal ikke tage mere af jeres tid
catherskind skriver: Tak for alle jeres meninger og resultater af testene. Jeg skal ikke tage mere af jeres tid
Den sidste der er vist kan jeg altså også se noget på, jeg vil gerne høre en opdatering fra dig, krydser fingre
Håber du står med to fine streger
SMC skriver: Håber du står med to fine streger
Seneste opdate er at vi nok skal igang med lagen gymnastik igen... Men så længe der ikke er menses på vej er der stadig håb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128