Hjælp til frisure til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.903 visninger
20 svar
6 synes godt om
8. oktober 2015

tarkoflen

Hej kloge piger

jeg skal til bryllup på lørdag og er noget presset på hårfronten! Er mildest talt ikke særlig kreativt anlagt og ej heller i besiddelse af den helt store tålmodighed når det kommer til at sætte hår  Hverdagen går typisk med en hestehale og skal det være vildt har jeg løst hår! Med andre ord, røv kedeligt og ikke særligt bryllupsegnet

Så kom gerne med jeres bedste tips, på en fin frisure, som ikke er for svær og kan laves af en der er noget fumlefingret når det kommer til håropsætning jeg har skulderlangt lyst hår, hvis det hjælper noget smid endelig et link til en video, det vil gøre det hele så meget nemmere

det er et relativt casual bryllup med borgerlig vielse og et forsamlingshus, men derfor vil jeg jo gerne gøre lidt ekstra ud af det

tak for hjælpen og rigtig god aften derude i stuerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

tarkoflen

Slet ingen hjælp fra moderigtige mødre 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Disarobi

Hvis du er på Instagram vil jeg anbefale dig at tage et kig på Sarah Angius (vist nok stavet sådan) 

Super nemme videoer til fede frisurer!!! Men hun er også udstyret med et lækkert tykt hår, i hvert fald ikke skandinavisk, så nogle af frisurerne funger altså ikke på fint hår��

Anmeld Citér

8. oktober 2015

tarkoflen

Disarobi skriver:

Hvis du er på Instagram vil jeg anbefale dig at tage et kig på Sarah Angius (vist nok stavet sådan) 

Super nemme videoer til fede frisurer!!! Men hun er også udstyret med et lækkert tykt hår, i hvert fald ikke skandinavisk, så nogle af frisurerne funger altså ikke på fint hår��

Tak det vil jeg prøve! Er dog udstyret med meget fint flad skandinavisk hår, men måske jeg er heldig alligevel 

Tak 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

MM00

Hej kloge piger

jeg skal til bryllup på lørdag og er noget presset på hårfronten! Er mildest talt ikke særlig kreativt anlagt og ej heller i besiddelse af den helt store tålmodighed når det kommer til at sætte hår  Hverdagen går typisk med en hestehale og skal det være vildt har jeg løst hår! Med andre ord, røv kedeligt og ikke særligt bryllupsegnet

Så kom gerne med jeres bedste tips, på en fin frisure, som ikke er for svær og kan laves af en der er noget fumlefingret når det kommer til håropsætning jeg har skulderlangt lyst hår, hvis det hjælper noget smid endelig et link til en video, det vil gøre det hele så meget nemmere

det er et relativt casual bryllup med borgerlig vielse og et forsamlingshus, men derfor vil jeg jo gerne gøre lidt ekstra ud af det

Jeg tænker sådan en dount ville være en god idé til dig eller krøller med et bølge tang 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

tarkoflen

T10 skriver:

Jeg tænker sådan en dount ville være en god idé til dig eller krøller med et bølge tang 

Jeg er ikke sikker på at sådan en doughnut kan dækkes af mit hår, der er ikke så meget fylde i det ��

krøller dur ikke for jeg kan ikke få dem til at holde ��

Anmeld Citér

8. oktober 2015

pastry26

tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Køb et hårbånd i H&M eller Glitter - eller på nettet. Et som passer til din kjole, hårfarve eller bare en farve du synes er pæn.

Dit hår skal helst ikke være nyvasket - hvis dette ikke kan undgåes, kan du krølle det lidt eller tupére det lidt først. Jeg krøller altid mit lidt først, uanset hvad.

Du laver en skildning i dit hår, der hvor du normalt har skildning.

Så sætter du hårbåndet på hovedet, ned over kronen/toppen, og ned over dit pandehår også - men ikke så langt ned at båndet sidder i panden!! (er dit pandehår kort, sættes båndet bagom dette).

Det skal gerne ligne en hippie frisure nu

Så starter du med at rulle dit pandehår op bag båndet, du kan evt sno det lidt først, for at få lidt fylde foran til. Du fortsætter til du er bagved øret. Hvis du synes båndet bevæger sig lidt, kan du fæstne det med et par hårnåle.

Når du har snoet begge pandehårs sider omkring båndet, så propper du alt det hår du har tilbage bag til i nakken op og omkring båndet, så det bliver til en pølse. Her kan du evt også bruge et par hårnåle.

Jeg trækker det altid løst, så pølsen af hår ikke bliver for stram, det synes jeg er pænest..

og så er du færdig! Husk masser af hårspray!!

Kig evt på youtube og søg på hair tutorial with hairband, hvis dette slet ikke gav mening.

God fornøjelse!

Anmeld Citér

9. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

jeg kender godt det med en hurtig hestehale.

jeg gør gerne hvis vi skal i byen at jeg laver en alm hestehale og så sætter jeg hrnåle fast i totter så det ser lidt pjusket ud men stadig sat op lidt smartere end bare en hestehale

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mamalou

http://sannekragelund.dk/blog/

Der er et par gode og nemme håropsætninger på denne blog

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mor til Ella

Enkelt men smukt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.