Præmier til drenge også (faldt lige over en ny kokurrence)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2009

mariamiss6

Uhu, en ny konkurrence på baby.dk og nu er der også præmier til drengene.... Kom glad tøser, hvem vinder de fede nye sager

(Altså det gør jeg jo, men uden modstandere er der jo ingen konkurrence vel )

https://www.baby.dk/Competitions/LinkKonkurrence.as px

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

finkedinke

mariamiss6 skriver:

Uhu, en ny konkurrence på baby.dk og nu er der også præmier til drengene.... Kom glad tøser, hvem vinder de fede nye sager

(Altså det gør jeg jo, men uden modstandere er der jo ingen konkurrence vel )

https://www.baby.dk/Competitions/LinkKonkurrence.as px

Du får ingen modstand fra mig, for jeg har ingen hjemmeside 

Men det lækre tog ville jeg da gerne have. Jeg må vist lige kaste et blik på hjemmesiden der har sponsoreret det.

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

finkedinke skriver:

Du får ingen modstand fra mig, for jeg har ingen hjemmeside 

Men det lækre tog ville jeg da gerne have. Jeg må vist lige kaste et blik på hjemmesiden der har sponsoreret det.

hehe. nej jeg har heller ikke som sådan en hjemmeside, men et space, desværre er der åbenbat problemer med det lige nu, så jeg kunne ikke få den til at gemme linket, og så kan jeg jo ikke deltage i konkurrencen, suk suk.... så heller ikke noget tog til mig lige nu....

Anmeld

18. september 2009

finkedinke

hehe. nej jeg har heller ikke som sådan en hjemmeside, men et space, desværre er der åbenbat problemer med det lige nu, så jeg kunne ikke få den til at gemme linket, og så kan jeg jo ikke deltage i konkurrencen, suk suk.... så heller ikke noget tog til mig lige nu....

Hvad er et space??

ØV for dig også så kan du heller ikke deltage.
Jeg så endda lige på hjemmesiden at de kun har et tog tilbage. Så må vi jo slås om det i stedet 
Ellers lægger jeg lige hovedet i blød for at finde ud af hvad man skal gøre for at få Tynens forældre til at sponsorere et tog til mig

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

finkedinke skriver:

Hvad er et space??

ØV for dig også så kan du heller ikke deltage.
Jeg så endda lige på hjemmesiden at de kun har et tog tilbage. Så må vi jo slås om det i stedet 
Ellers lægger jeg lige hovedet i blød for at finde ud af hvad man skal gøre for at få Tynens forældre til at sponsorere et tog til mig

windows live space.... det er en blog/hjemmeside, som faktisk følger med MSN....

hvis du har msn kan du lade pilen hvile på dit eget profilbillede, så kommer der en lille boks frem, hvor i du kan vælge mellem 4 forskellige ting, den nederste hedder 'gå til dit space' tryk på den, og så skulle du være igang....

Anmeld

18. september 2009

finkedinke

mariamiss6 skriver:

windows live space.... det er en blog/hjemmeside, som faktisk følger med MSN....

hvis du har msn kan du lade pilen hvile på dit eget profilbillede, så kommer der en lille boks frem, hvor i du kan vælge mellem 4 forskellige ting, den nederste hedder 'gå til dit space' tryk på den, og så skulle du være igang....

Tak så lærte jeg jo noget nyt. 
Jeg har ikke messenger så kender intet til det. Men det lyder da smart.

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

finkedinke skriver:

Tak så lærte jeg jo noget nyt. 
Jeg har ikke messenger så kender intet til det. Men det lyder da smart.

og gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.