Da Marcus var 3 måneder og vi begyndte at tænke over at han snart skulle sidde op og spise ønskede jeg en trip trap stol til ham. Jeg slæbte derfor Martin med ud og kigge på en. Jeg tror vi begge blev lidt paf over prisen, men for mig var der ingen tvivl, vi SKULLE bare have sådan en. MArtin var dog ikke enig og ville ikke give så mange penge for en stol. I lang tid har jeg prøvet at overtale ham og jeg ved ikke hvor mangen fordele jeg har hevet frem omkring trip trap stolen, men desværer er det blevet en slagt princip sag for Martin og han har derfor ikke været til at stikke i.
Det var så lige indtil jeg læste et indlæg herinde fra Milka, der fortalte at kommumen ikke vil have at hun brugte IKEA stole til børnene (når nu hun skal være dagplejer) da børn bliver urolige af at sidde i dem, da de ingen fodstøtte har. Jeg fortalte dette til Martin og kunne godt se at den gik rent ind

Endelige efter knap et års kamp så det ud til at vi endelig kunne løbe den skide stol, men han syndes stadig det var mange penge for en stol.
I onsdags passede min mor Marcus da hun havde en fri dag (og Marcus var syg) og de to gik et smut i babysam da Marcus manglede en lille tund bomulds hue til at have på mens vejret er som det er iøjeblikket. Her så hun at de havde brugte trip trap stole (den gamle model) til salg for 500 kr med sele og det hele (dog uden hynde). Hun ringede derfor til Martin som kørte forbi efter arbejde. Hjem kom han så med, 2 stk. trip trap stole begge i lakeret naturtræ (hedder det det?). Han havde købt 2 da vi jo venter en lille mere, og som han så rigitgt sagde at skulle der være noget alvorligt ivejen med denne (hvilket v jo ikke håber), så må vi jo prøve igen.
Så nu skal vi igang med at slibe dem og så skal de sprøjte males. Så jeg fik alligevel min trip trap stol
Anmeld