Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i dette ligner?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan du evt beskrive lidt hvor stort det er? Hævet eller hvordan.
Umiddelbart kan jeg ikke lige gætte det, men er også lige vågnet
Kan du evt beskrive lidt hvor stort det er? Hævet eller hvordan. Umiddelbart kan jeg ikke lige gætte det, men er også lige vågnet
vil nok sige det er på str med en 2krone, og lidt hævet inde i midten.
kender godt det der med at man lige er vågne
VIGTIG information det er på min søns ben (4år)
Umiddelbart tænker jeg insekt stik eller bid. Min ældste kan godt få myggestik der ser sådan ud. Vil råde dig til at tegne med tusch ved den røde grænse yderst og se om de hæver, spreder sig mere. Hvis det bliver over 5 cm vil jeg give lægen et kald :-)
Anonym skriver: Hvad synes i dette ligner?
Det ligner insektbid. Tænkte straks borrelia fra flåt, men har du set det på ham?
Anonym skriver: vil nok sige det er på str med en 2krone, og lidt hævet inde i midten. kender godt det der med at man lige er vågne VIGTIG information det er på min søns ben (4år)
Jeg vil også gætte på insektbid. Er han allergisk så giv lægen et kald. Ellers hold øje med det. Bliver det større eller varmt, så ring til lægen
vitapigen skriver: Det ligner insektbid. Tænkte straks borrelia fra flåt, men har du set det på ham?
nej har ikke set noget dyr, han siger det gør ondt, men hvis han har slået benet plejer det da ikke at se sån ud?
SDD skriver: Jeg vil også gætte på insektbid. Er han allergisk så giv lægen et kald. Ellers hold øje med det. Bliver det større eller varmt, så ring til lægen
han siger det gør ondt, hvis han har slået benet plejer man da ikke at regere sån?
jeg tænkte straks ringorm
Julemusen skriver: Umiddelbart tænker jeg insekt stik eller bid. Min ældste kan godt få myggestik der ser sådan ud. Vil råde dig til at tegne med tusch ved den røde grænse yderst og se om de hæver, spreder sig mere. Hvis det bliver over 5 cm vil jeg give lægen et kald :-)
Nu skal han godt nok være hos hans far disse dage her, og han tager meget let på tingene, men håber hans kæreste lige holder øje, hun er sygeplejerske..
Anonym skriver: han siger det gør ondt, hvis han har slået benet plejer man da ikke at regere sån? jeg tænkte straks ringorm
Jeg tænker stadig et stort insektbid. Hvis han har slået sig ville det nok være lidt anderledes i formen. Men ja, se det an. Ændrer det sig, så ring i morgen(eller inden lukketid) til lægen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128