Tip til billige julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
14 svar
16 synes godt om
8. oktober 2015

Mullesmith

Da vi ikke har så mange penge til julegaver, så vil vi i år lave super billige julegaver, og vil da lige dele mine ideer med jer. 

Vi laver gaveposer, poserne køber jeg i søstrene grene de koster ca.3-5kr stykket og er super søde. I poserne putter jeg 1 pose god kaffe, lidt guf og til dem det er relevant for, et billede af vores unger i en fin ramme fra Ikea. Billederne tager vi selv og fremkalder dem på photobox på nettet. Koster ca.100kr med fragt at fremkalde 6-8 billeder. Vi har selvfølgelig aftalt med familien at vi ikke køber dyre gaver i år og nogen har vi aftalt med at vi ikke køber gaver. De eneste der får en lidt dyrere gave er vores børn, da det nok er dem det betyder mest for.  vores julegavebudget er omkring 2000kr og ungerne (3 stk) får for ca.400kr hver. Resten skal fordeles på  7 gaveposer til ca.110kr stykket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

Mullesmith

Billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. oktober 2015

anonym12

Hvis i har tid kan i putte noget lækkert hjemmelavet i? Måske fudge, marmelade elle lignende?

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kløver

Vi har lige købt julegaver til de to store- lego på bud i Føtex den lille får en købmandsbutik i noget stof halløj, sådan noget til små børn-købt på outlet. Den yngste som til den tid er 4 mdr får en julekugle til juletræet med sit eget navn på ( har de 3 andre også)  

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Mullesmith

anonym12 skriver:

Hvis i har tid kan i putte noget lækkert hjemmelavet i? Måske fudge, marmelade elle lignende?

Ja god ide 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Mullesmith

Årgangs Mor skriver:

Vi har lige købt julegaver til de to store- lego på bud i Føtex den lille får en købmandsbutik i noget stof halløj, sådan noget til små børn-købt på outlet. Den yngste som til den tid er 4 mdr får en julekugle til juletræet med sit eget navn på ( har de 3 andre også)  

Vi køber også ungernes julegave på tilbud, de ønsker sig også LEGO tror jeg og alt muligt mystisk legetøj de ser i tv  

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kløver

Mullesmith skriver:

Vi køber også ungernes julegave på tilbud, de ønsker sig også LEGO tror jeg og alt muligt mystisk legetøj de ser i tv  

• Ha ha ja der er meget sjovt og ubrugeligt i reklamerne, bla frost handsker som skyder "sne/is" ud så kan man have det svineri overalt 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Mullesmith

Årgangs Mor skriver:

• Ha ha ja der er meget sjovt og ubrugeligt i reklamerne, bla frost handsker som skyder "sne/is" ud så kan man have det svineri overalt 

Åh Gud de lyder skrækkelige. Hver gang der er reklame på Disney kanal så lyder det straks "Mooar må vi få sådan en der?"  Åh guud nej alt det ragelse.

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kløver

Mullesmith skriver:

Åh Gud de lyder skrækkelige. Hver gang der er reklame på Disney kanal så lyder det straks "Mooar må vi få sådan en der?"  Åh guud nej alt det ragelse.

Ja, der er godt nok meget man ved de knap nok får helskindet ud af pakken, før det er gået i stykker ��

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Sprit25

Årgangs Mor skriver:

Haha! Min veninde sad og "så" tv med vores datter(vores datter havde travlt med at lege istedet) og lige pludselig råber min veninde: Seriøst, Lov mig X ALDRIG får sådan en omgang bras

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.