Zink tilskud til mænd, hjælp (grafisk detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. oktober 2015

Anonym trådstarter

hej er der nogen herinde, hvis mænd tog zink tilskud og folsyre under projekt baby??

min kæreste har taget det ca 6 måneder dagligt, og vil sige der er en del mere sæd nu end før, men det er tilgengæld også meget tykkere og sprøjter derfor ikke på samme måde som før han fik pillerne..

vi undre os om det er meningen, da, det ved den tykkelse osv vel ikke bliver skudt så langt op i livmoderen som normalt?

men er det meningen eller bør han stoppe??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Mille123

Anonym skriver:

hej er der nogen herinde, hvis mænd tog zink tilskud og folsyre under projekt baby??

min kæreste har taget det ca 6 måneder dagligt, og vil sige der er en del mere sæd nu end før, men det er tilgengæld også meget tykkere og sprøjter derfor ikke på samme måde som før han fik pillerne..

vi undre os om det er meningen, da, det ved den tykkelse osv vel ikke bliver skudt så langt op i livmoderen som normalt?

men er det meningen eller bør han stoppe??

Jeg tvivler på at tykkelsen betyder det store. Men prøv evt. At sende spg. Til en fertilitetsklinik. Vi blev selv opfordret til at manden indtog vitaminer i forbindelse med fertilitetsbehandling 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det har ingen betydning. Bare rolig

det er jo ikke sædcellerne der bliver tykkere, men væsken. Cellerne svømmer hurtigt og helt af sig selv i den rigtige retning. Korrekt er det væsken der bla leder dem, men selvom det meste ryger ud lige efter fx, så er der flere millioner der når derop

ligesom man heller ikke skal stå på hovedet mv for at beholde sæden i sig. Skynde sig ud på toilettet er tværtigmod en rigtig god ide i forhold til infektioner mv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.