Jag og niv i højre side af underlivet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2015

Eithz85

Hej Alle.

jeg skriver fordi jeg ikke har prøvet dette før.

jeg har 10 dage efter ÆL haft niv og jag i højre side af underlivet, tror det er æggestokken. Jeg har også haft mensturationsligende smerter. Det går lidt om i lænen og ned i balden.. Vi har prøvet i 3 år og min mand har lav sædkvalitet og vi er blevet henvist til facilitets klinikken.. Så tror ikke det er graviditet  er der nogle som kan give et bud til hvad det kan være ??

hilsen

Eithz 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Anna2706

Eithz85 skriver:

Hej Alle.

jeg skriver fordi jeg ikke har prøvet dette før.

jeg har 10 dage efter ÆL haft niv og jag i højre side af underlivet, tror det er æggestokken. Jeg har også haft mensturationsligende smerter. Det går lidt om i lænen og ned i balden.. Vi har prøvet i 3 år og min mand har lav sædkvalitet og vi er blevet henvist til facilitets klinikken.. Så tror ikke det er graviditet  er der nogle som kan give et bud til hvad det kan være ??

hilsen

Eithz 

Har 2 bud, enten er det din menstruation som er på vej, eller så kunne det være ægget som sætter sig fast (hvis du er gravid) :-) 

Håber I snart får held med en lille spire �� 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Eithz85

Anna2706 skriver:

Har 2 bud, enten er det din menstruation som er på vej, eller så kunne det være ægget som sætter sig fast (hvis du er gravid) :-) 

Håber I snart får held med en lille spire �� 

Ja tænker også det er min mens. Men har aldrig prøvet det niver på den måde før.. Skal først have det ca på søndag.. Har lidt en stikkende fornemmelse i brysterne, men de er ikke ømme  det er ikke altid nemt at finde ud af... Men vil dangså håbe det lykkes så vi slipper for at skulle igennem hele systemet på Ouh..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.