I Vildrede.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
7 svar
11 synes godt om
7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle...

Står i et kæmpe dilemma..... Er blevet enlig mor til 2 piger (efter at min tidligere mand, sprang bomben i april 2015, at han ikke længere ønskede et liv med mig efter 9 år). Jeg er nu kommet ovenpå og mig+pigerne har fået en ny fantastisk hverdag uden ham.

Dilemmaet er nu......At jeg er gravid....Med min eksmand og faderen til mine skønne piger..... Hvordan bearbejder jeg lige DET.

Er typen der altid har set abort som ikke eksisterende i min Verden... Jeg elsker børn i alle dens afskygninger, og har altid ønsket mig 4....Men dette her er ikke planlagt....

Så søde mennesker derude..... Hvad ville i gøre i sådan en situation....  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Kamilla-m

Jamen vis du er blevet gravid inden i gik fra hinanden i april er der vel ikke så meget at gøre tænker jeg ?

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle...

Står i et kæmpe dilemma..... Er blevet enlig mor til 2 piger (efter at min tidligere mand, sprang bomben i april 2015, at han ikke længere ønskede et liv med mig efter 9 år). Jeg er nu kommet ovenpå og mig+pigerne har fået en ny fantastisk hverdag uden ham.

Dilemmaet er nu......At jeg er gravid....Med min eksmand og faderen til mine skønne piger..... Hvordan bearbejder jeg lige DET.

Er typen der altid har set abort som ikke eksisterende i min Verden... Jeg elsker børn i alle dens afskygninger, og har altid ønsket mig 4....Men dette her er ikke planlagt....

Hvis du har lyst, tid og overskud, så synes jeg da, at du skal beholde det, hvis du nogensinde overvejer at få et barn mere, så kan det lige så godt være nu og med samme mand, og mon ikke du vil fortryde det, hvis du får en abort?

Noget andet er, at din eksmand er en heldig mand, hvis han kan få lettet trykket uden at være til stede som en rigtig mand og far, der også hjælper og tager slæbet i hverdagen.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg skal lige forstå det rigtigt... Har du været sammen med ham efter at I er gået fra hinanden, og det har så nu resulteret i en graviditet?? 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

alenemor42

Vælger du at få barnet skal du være klar over at du kan risikere at miste alle enlige tillæg du får da de kan sætte spørgsmålstegn ved om du reelt har været enlig når du får barn med din ex mand samt der kan kræves du betaler alt du allerede har modtaget tilbage.

En anden ting er at din ex gad ikke bo sammen med jer men han gider godt knalde?!

Jeg fik ikke barn med sådan en mand igen!

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Bshizzle

Har du været Gravid siden April ? Altså først fundet ud af det NU?  

For JA.. Så er det da lidt sent at finde ud af det. 

Jeg ville ik ha været i tvivl.. Jeg ville ha beholdt barnet! 

Jeg er selv imod sen abort.. Såh.. 

Men gør op med dig selv hvad du ønsker og ikke ønsker. 

Ingen her kan ta den vigtige beslutning for dig jo 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hej alle...

Jeg går ud fra du er inde for abortgrænsen og du og din ex derfor har en omgang i en eller forstand, og en der involverer sex. 

Derfor ville jeg helt sikkert tage en snak med ham - jeg ville nok også selv overveje plus og minus for mig og mine piger før snakken. En ting er dine drømme om 4 børn, en anden ting er drømmen om mor, far og børn, der er også pigernes drømme om mor og far kan finde sammen igen - den drøm får fornyet energi ved endnu et barn. En anden ting er dit og din exs samarbejde hvordan vil det blive påvirket af et nyt barn. Der er så mange facetter så mit eneste råd må være du tænker dem alle sammen igennem og vælger det der er bedst for jeres piger.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har du sagt det til din eksmand? Og hvad siger han...? Ellers må du tage snakken med ham høre hvad han har at sige...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.