Sexlivet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2009

MaleneG

God eftermiddag alle skønne kvinder

Når man nu engang har født, så skal sexlivet jo op at køre igen på et tidspunkt, og man gør jo sig nogle tanker lidt inden, omkring hvordan disse her ting skal forløbe, men pludselig støder man jo på lidt af et dilemma i mit hovedet ihvertfaldet, sex og børn høre ikke til i samme lokale, personligt føler jeg selv at det er lidt af en krænkelse at dyrke sex, i samme lokale som barnet ligger i.

så hvordan gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg følger lige med her!

Anmeld

18. september 2009

TbCp

MaleneG skriver:

God eftermiddag alle skønne kvinder

Når man nu engang har født, så skal sexlivet jo op at køre igen på et tidspunkt, og man gør jo sig nogle tanker lidt inden, omkring hvordan disse her ting skal forløbe, men pludselig støder man jo på lidt af et dilemma i mit hovedet ihvertfaldet, sex og børn høre ikke til i samme lokale, personligt føler jeg selv at det er lidt af en krænkelse at dyrke sex, i samme lokale som barnet ligger i.

så hvordan gjorde i?

Liva sov inde hos os, i en vugge ved siden af sengen, indtil hun var 4 1/2 md. Vi havde sex selvom hun lå der. Det var jo ikke sådan at hun lå og kiggede på os. Som regel sov hun jo. Jeg havde ingen problemer med det.
Ellers må man jo finde andre rum at gøre det i

Anmeld

18. september 2009

Pia

altså så længe baby er helt lille, så kan i roligt have barnet i rummet.
Ellers vil i jo ikke kunne dyrke sex i jeres soveværlse i lang tid, alt efter hvor længe i barnet der inde..
Men når barnet blir omkring et år. så syntes jeg personligt grænsen er nået.
Men omvendt igen så længe barnet sover, ja hva kan der så ske??

tror det kommer helt af sig selv..

Pia

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia skriver:

altså så længe baby er helt lille, så kan i roligt have barnet i rummet.
Ellers vil i jo ikke kunne dyrke sex i jeres soveværlse i lang tid, alt efter hvor længe i barnet der inde..
Men når barnet blir omkring et år. så syntes jeg personligt grænsen er nået.
Men omvendt igen så længe barnet sover, ja hva kan der så ske??

tror det kommer helt af sig selv..

Pia

hvad hvis barnet vågner midt i det hele!?
altså ved godt at det jo kan ske under alle omstændigheder og så må man jo enten skynde sig at blive færdig, eller stoppe og se til bebs i det andet værelse, men ser bare for mig at den lille trold ligger der, uden en lyd og ja...nej, det kan jeg bare slet ikke

Anmeld

18. september 2009

LotteGabriella

TbCp skriver:

Liva sov inde hos os, i en vugge ved siden af sengen, indtil hun var 4 1/2 md. Vi havde sex selvom hun lå der. Det var jo ikke sådan at hun lå og kiggede på os. Som regel sov hun jo. Jeg havde ingen problemer med det.
Ellers må man jo finde andre rum at gøre det i

Enig

Vi har dog prøvet hvor Daniella lige pludselig er vågnet og så er der så ikke mere sjov den aften/nat

Anmeld

18. september 2009

sarahb

NEJ til når barnet ligger der... Det kan jeg slet heller ikk sætte sammen..
Isaac sov hos os i en vugge til han var 3-4 mdr og i den periode så udnyttede vi de andre rum...

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

hvad hvis barnet vågner midt i det hele!?
altså ved godt at det jo kan ske under alle omstændigheder og så må man jo enten skynde sig at blive færdig, eller stoppe og se til bebs i det andet værelse, men ser bare for mig at den lille trold ligger der, uden en lyd og ja...nej, det kan jeg bare slet ikke

Jaaaa altså vi har altid bare gjort det.... Med Bastian var dte aldrig noget problem, for han sov bare.... han kunne dog godt finde på at vågne når vi var færdige og gik rundt for at komme på toilettet og hvad ved jeg... men han fik altså bare lige puttet dynen om sig, og så sov han såmænd igen....

Felix har været vågnet et par gange da han var omkring 6 måneder, der har vi jo så måttet stoppe, og så har jeg trøstet ham, og han er faldet i søvn igen, hvorefter vi har fortsat hvor vi slap....

Og ellers er der jo altid sofaen.... så må man ordne sexeriet inden man går i seng.....

Ak det er ikke noget problem, man gør det bare

Anmeld

18. september 2009

Dansker i England

Jeg kunne nu heller ikke have sex i samme rum som min datter ligger i - selvom hun ikke ville kunne huske noget eller opdage det, så ville jeg have det dårligt med det. Så det må blive i stuen til hun får sit eget værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.