Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har set en sang på youtube men kan ikke huske hvad den hedder
men musik videoen, er noget med en mand der drikker sig fuld og hans dreng stå og ser hvor fuld han bliver og falder på gulvet.
nogen der ved hvad den hedder??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øøøhhmmm.... ... Tænker....
Kan mindes en video med en fuld mand og et barn..
men kan skisme da ik lige komme i tanke om hva/hvem det er!
Tænker videre... Og har sat et vennepar og kæresten med i tænke-boks
Bshizzle skriver: Øøøhhmmm.... ... Tænker.... Kan mindes en video med en fuld mand og et barn.. men kan skisme da ik lige komme i tanke om hva/hvem det er! Tænker videre... Og har sat et vennepar og kæresten med i tænke-boks
tak det lyder godt
helle85 skriver: jeg har set en sang på youtube men kan ikke huske hvad den hedder men musik videoen, er noget med en mand der drikker sig fuld og hans dreng stå og ser hvor fuld han bliver og falder på gulvet. nogen der ved hvad den hedder??
Er det en dansk eller udenlandsk sang??
helle85 skriver: tak det lyder godt
Kan du huske om det var en kvinde stemme eller en mande stemme?
Kan du ikke gå ind i din historie fra youtube?
GUSO skriver: Er det en dansk eller udenlandsk sang??
det kan jeg ikke huske.
Bshizzle skriver: Kan du huske om det var en kvinde stemme eller en mande stemme? Kan du ikke gå ind i din historie fra youtube?
det er en mande stemme.
nej det har jeg prøvet. men jeg kan ikke finde den. min søn sidder på youtube også stødte han på denne sang og da han begynde at syntes den var sjov så ville jeg ikke have han hørte den så vi har ikke set den i lang tid.
men kom lige i tanke om at jeg godt ville høre den også vil jeg høre den nå børnene ikke er hjemme
helle85 skriver: det er en mande stemme. nej det har jeg prøvet. men jeg kan ikke finde den. min søn sidder på youtube også stødte han på denne sang og da han begynde at syntes den var sjov så ville jeg ikke have han hørte den så vi har ikke set den i lang tid. men kom lige i tanke om at jeg godt ville høre den også vil jeg høre den nå børnene ikke er hjemme
Er det en glad sang eller trist sang? Altså hvordan er stemningen i den?
Hvorfor må børnene ikke høre den? Forstår de andet sprog end dansk?
Kunne det være den her?
https://m.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128