Slimproppen hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er den stor og skal der være blod i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

morsiden2014

Det er forskelligt men begge dele helt normalt

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mor14 skriver:

Det er forskelligt men begge dele helt normalt

Jeg har termin inorhen og vil sige at det der li er gået er ca 3 cm lang og slimet, men har også haft en del udflåd på det sidste. Håber ikke der går for længe 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Jeg har termin inorhen og vil sige at det der li er gået er ca 3 cm lang og slimet, men har også haft en del udflåd på det sidste. Håber ikke der går for længe 

Ej hvor spændene! Jeg kunne ikke regne med min. Min gik da jeg var 38+ men fødte 42+0

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mor14 skriver:

Ej hvor spændene! Jeg kunne ikke regne med min. Min gik da jeg var 38+ men fødte 42+0

Puha, jeg håber ikk jeg skal vente 2 uger i nu. Har også haft mange plukveer idag

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Vivienne

Min slimprop gik kl. 12 om formiddagen. Kl. 15 begyndte veerne. Kl. 21 blev jeg indlagt og fødte kl. 17:24 næste dag

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MortilM

Da min slimprop gik, gik der 48 timer til jeg fødte. Vil mest beskrive det som en stor gullig snotklat (lækre detaljer), 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

EAF

Min slimprop gik 4.45 mandag morgen, dagen efter termin og jeg fik veer henved kl. 10 og fødte så onsdag formiddag 12.32 ❤️ Min var lettere blodig og slimet  lidt ala fast slim på toiletpapiret. 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Det lyder da som slimproppen! 

Min gik over 2 dage, og efter det sidste kom ud, gik der under 24 timer før jeg fødte.

pøj pøj

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Bshizzle

Som andre skriver.. Så tyder det meget som om det er slimproppen 

Så er der ikke andet for end at vente... Pøj pøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.