Normalt uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kan simpelhen ikke trække vejret ordenligt igennem idag, er det normalt ? Har termin imorgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

MortilM

Mon ikke maven efterhånden fylder godt og trykker på dine lunger så du får følelsen af ikke at kunne få luft? Tænker det er meget normalt, men lidt underligt hvis det pludselig er blevet sådan - har du ligget på en anden måde eller bevæget dig mere/mindre end du plejer (som evt kunne få baby til at flytte rundt inde i maven og ændre på pladsforholdende for dine lunger)? 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Kan simpelhen ikke trække vejret ordenligt igennem idag, er det normalt ? Har termin imorgen 

Da jeg var i uge 39 havde jeg godtnok også svært ved at få luften ordentlig trukket igennem

Anmeld Citér

6. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Ja det mindes jeg godt at kunne huske, jeg tog betydeligt mindre vejrtrækninger end nu når jeg ikke har maven

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Anonym trådstarter

MortilM skriver:

Mon ikke maven efterhånden fylder godt og trykker på dine lunger så du får følelsen af ikke at kunne få luft? Tænker det er meget normalt, men lidt underligt hvis det pludselig er blevet sådan - har du ligget på en anden måde eller bevæget dig mere/mindre end du plejer (som evt kunne få baby til at flytte rundt inde i maven og ændre på pladsforholdende for dine lunger)? 

Jo den fylder men i 14 dage har der ikke været noget det kommet nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.