hjertebanken nu i uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har været meget på svangerskab afdelingen  de sidste par uger sidste gang var i torsdags. 

På grund af svimmelhed og problemer med jeg bliver stakåndet ud af det blå ofte. 

Og hver gang har de kørt en kurve på den lille som viser hun har det rigtig godt og så har de taget mit blodtryk som ligger fint min puls er dog lidt høj og så har de tjekket mit urin og der er der heller ingen ting. 

Har osse fået taget blodprøver som alle osse var fine og blev enlig bare hver gang sendt hjem med besked om jeg skal hvile og sørger for at drikke og spise reglmessig hele dagen. 

Igår havde jeg igen voldsom svimmelhed hele natten og om morgnen så var ved lægen lige for at få tjekket blodtrykket som lå fint min puls var dog 110. Men der gør de jo ikke noget ved. 

Idag syntes jeg bare jeg er vildt ør i hovedet og har hjertebanken jeg kan mærke helt op i halsen det er sku pænt ubehaligt. 

Men gider ikke tage ud og spilde deres tid på svangerskab klinikken igen 

Så ville bare høre om der er andre der døjer med det samme som mig ? 

Jeg er for øvrigt 37+0 idag som 2 gangs gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

Kun1somMIG

anna111 skriver:

Jeg har været meget på svangerskab afdelingen  de sidste par uger sidste gang var i torsdags. 

På grund af svimmelhed og problemer med jeg bliver stakåndet ud af det blå ofte. 

Og hver gang har de kørt en kurve på den lille som viser hun har det rigtig godt og så har de taget mit blodtryk som ligger fint min puls er dog lidt høj og så har de tjekket mit urin og der er der heller ingen ting. 

Har osse fået taget blodprøver som alle osse var fine og blev enlig bare hver gang sendt hjem med besked om jeg skal hvile og sørger for at drikke og spise reglmessig hele dagen. 

Igår havde jeg igen voldsom svimmelhed hele natten og om morgnen så var ved lægen lige for at få tjekket blodtrykket som lå fint min puls var dog 110. Men der gør de jo ikke noget ved. 

Idag syntes jeg bare jeg er vildt ør i hovedet og har hjertebanken jeg kan mærke helt op i halsen det er sku pænt ubehaligt. 

Men gider ikke tage ud og spilde deres tid på svangerskab klinikken igen 

Så ville bare høre om der er andre der døjer med det samme som mig ? 

Jeg er for øvrigt 37+0 idag som 2 gangs gravid 

Jeg har også lidt meget af hjertebanken og svimmelhed. Det var virkelig slemt på et tidspunkt og da jeg talte med min jm sagde hun at det var jernmangel

Jeg gik så op i dosis og har ikke haft problemer med det siden. Har du fået tjekket dine jernværdier?

Anmeld Citér

6. oktober 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Kun1somMIG skriver:

Jeg har også lidt meget af hjertebanken og svimmelhed. Det var virkelig slemt på et tidspunkt og da jeg talte med min jm sagde hun at det var jernmangel

Jeg gik så op i dosis og har ikke haft problemer med det siden. Har du fået tjekket dine jernværdier?

Ved det selvfølgelig ikke men vil tro de har tjekket det i nogle af alle de blodprøver de har taget på mig 

Og jeg spiser daglig jern pille samt gravitamin så vil ikke tro det er det jeg mangler 

Men skal til tjek ved læge fredag i næste uge så må jeg lige spørgere om det der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.