Hej med jer
Jeg ved godt dette spørgsmål har været oppe at vende mange gange. Men da det er en ukendt verden, håber jeg alligevel på svar.
Jeg har en nogenlunde stabil cyklus synes jeg. Altså der er i gennemsnit 26-28 dage i mellem mine menstruationer. Jeg har ALDRIG brugt ægløsningstests og har aldrig gået op i hvornår jeg havde ægløsning - og har faktisk aldrig været bevidst om hvornår jeg har haft det. Ingen symptomer synes jeg eller anderledes udflåd mv. Men da vi har 2 børn i forvejen har jeg jo i hvert fald haft ægløsning de gange 
Jeg har de sidste par måneder prøvet at tage den der ægløsningsberegner på nettet, for at se hvornår jeg ca. kunne have ægløsning, men har intet kunne mærke på min krop. Jeg har prøvet at købe en ægløsningstest for at se om den evt. skulle være positiv, da jeg i følge beregneren skulle have ægløsning omkring 4-7 oktober, alt efter om min cyklus er 25, 26, 27 eller 28 dage. 
Jeg har vedhæftet et billede af den. Som der står på pakken skal test - og kontrolstreg være lige tydelige, men hvad siger I? Jeg ved også godt at jeg nok ikke kan stole 100% på den, da jeg ikke har testet før og derfor ikke ved hvordan den udvikler sig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér