Tjekker biffen ID ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.877 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. oktober 2015

bøllen

Har et par knægte på 14 som gerne vil se klovn sammen med deres kammerater, men der står tilladt fra 15

men tjekker biografen ID ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

karisima

Er der ikke noget med at aldersgrænserne kun er vejledende? Så hvis du som forælder siger OK til det så er biograferne også cool med det. Jeg er ikke sikker...?

Anmeld Citér

6. oktober 2015

bøllen

karisima skriver:

Er der ikke noget med at aldersgrænserne kun er vejledende? Så hvis du som forælder siger OK til det så er biograferne også cool med det. Jeg er ikke sikker...?

Sådan troede jeg det også ,men kan se ,at der står tilladt fra 15 år. Så ved ikke om det gør sig gældende. Må ringe derned

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

1, aldersgrænserne er vejledende. Hvis man som forældre vurderer at barnet godt kan tåle at se en film, så må de gerne det.

2, jeg har ALDRIG været i en biograf hvor der blev tjekket ID, heller ikke selvom jeg og et par veninde skulle ind og se en film vi ikke var gamle nok i forhold til aldersgrænsen.

3, jeg har været frivillig i en biograf (som kørte på 1-2 medarbejdere og resten frivillig) hvor jeg blandt andet stod for billetsalg og jeg blev aldrig bedt om at jeg skulle tjekke id i nogen som helst situation

Anmeld Citér

6. oktober 2015

bøllen

MummiT skriver:

1, aldersgrænserne er vejledende. Hvis man som forældre vurderer at barnet godt kan tåle at se en film, så må de gerne det.

2, jeg har ALDRIG været i en biograf hvor der blev tjekket ID, heller ikke selvom jeg og et par veninde skulle ind og se en film vi ikke var gamle nok i forhold til aldersgrænsen.

3, jeg har været frivillig i en biograf (som kørte på 1-2 medarbejdere og resten frivillig) hvor jeg blandt andet stod for billetsalg og jeg blev aldrig bedt om at jeg skulle tjekke id i nogen som helst situation

Tak for svar tænkte nemlig også den var vejledende . Men knægten skrev med en kammerat som sagde de ikke måtte. Tjekkede så hjemmesiden og kunne så se der stod tilladt fra 15 - syntes der plejer at stå anbefalet alder. Har sagt til knægten at det kan de sagtens, men han bliver bekymret for de bliver afvist. Dog ser alle drengene " store / unge ) ud så de vil jo ikke kunne se om de er 14/15.  Men de unge vil gerne være sikre 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

bøllen

MummiT skriver:

Tak for svar tænkte nemlig også den var vejledende . Men knægten skrev med en kammerat som sagde de ikke måtte. Tjekkede så hjemmesiden og kunne så se der stod tilladt fra 15 - syntes der plejer at stå anbefalet alder. Har sagt til knægten at det kan de sagtens, men han bliver bekymret for de bliver afvist. Dog ser alle drengene " store / unge ) ud så de vil jo ikke kunne se om de er 14/15.  Men de unge vil gerne være sikre 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
bøllen skriver:

Jeg har som sagt aldrig været ude for at blive afvist som kunde, eller blevet bedt om at tjekke id da jeg arbejdede i en biograf. Så jeg ville ikke bekymre mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.