Hvilke tidlige symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej ladies!

Jeg forventer (forhåbentlig ikke) mens på fredag, og synes allerede nu jeg har lidt symptomer som forhåbentlig kunne være en lille spirre  

Øm i siderne af begge bryster, sure opstød de sidste 2-3 dage, alt lugter sjovt, træthed, hovedpine og spændt/hævet underliv.

Mangeaf tingene kan jo være andre ting, men jeg håber det er pga graviditet

Er lidt nysgerrig omkring hvilke tidlige symptomer i har/har haft  

God aften! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

Anonym trådstarter

Nå ja, min temperatur er steget med 0,7 grad tjekker den hver dag, og siden æl har den ligger det højere

Anmeld Citér

5. oktober 2015

70121416

Det første jeg mærkede var at jeg kamp svedte, og om aftenen frøs jeg forfærdelig meget... 

Og så kom der murren i underlivet, meget vekslende humør, tydelige vener på bryster, mave, lår, lysken. Mit hår fælder og bliver bare generelt mærkeligt. Så kom træthed, tørst, meget lyst til mad og eller slet ingen lyst osv osv 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Det første jeg mærkede var at jeg kamp svedte, og om aftenen frøs jeg forfærdelig meget... 

Og så kom der murren i underlivet, meget vekslende humør, tydelige vener på bryster, mave, lår, lysken. Mit hår fælder og bliver bare generelt mærkeligt. Så kom træthed, tørst, meget lyst til mad og eller slet ingen lyst osv osv 

Ja okay, det er nogle lidt andre tegn end mine Hvor langt er du henne? Og hvornår fik du de første tegn?

Anmeld Citér

5. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Omkring lige efter jeg er blevet gravid af hvad jeg kan regne mig frem til, havde jeg voldsomt meget halsbrand. 

Derfra og nogle uger frem var jeg så umenneskelig træt. Og så havde jeg lidt ømme bryster(hvilket jeg aldrig nogensinde har haft). 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Omkring lige efter jeg er blevet gravid af hvad jeg kan regne mig frem til, havde jeg voldsomt meget halsbrand. 

Derfra og nogle uger frem var jeg så umenneskelig træt. Og så havde jeg lidt ømme bryster(hvilket jeg aldrig nogensinde har haft). 

Så er jeg ikke den eneste med halsbrand har aldrig før haft halsbrand og så mange sure opstød, så mon ikke det kunne være et godt tegn  

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Pige91

Er i uge 5 og mine symptomer er: Næsten konstant rumlen i maven, mindre appetit (og kvalme on/off), lidt muren i underlivet, ømme bryster, vågner tidligt om morgenen og luft i maven (går og bøvser ret meget i løbet af dagen haha)..  føler mig bare så feminin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.